پشت پرده دلخوری جواد نکونام از باشگاه استقلال

پشت پرده دلخوری جواد نکونام از باشگاه استقلال

تینو مدرن:

با توجه به انتشار اخباری مبنی بر صحبت نمایندگان باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی – رئیس سابق این باشگاه – و سکوت فرشید سامی در این مورد، شنیده می شود جواد نکونام به شدت مضطرب و نگران است تا جایی که زمین خورده است. به خاطر آن تصمیم به استعفا گرفت

اخباری در فضای مجازی حاکی از آن است که نکونام با انتشار پستی تصمیم به استعفا از هدایت تیم استقلال گرفته است. گفتنی است مدیران استقلال تنها در صورت رد خبر گفتگو با فرهاد مجیدی در رسانه رسمی باشگاه خود می توانند از افشای و استعفای جواد نکونام جلوگیری کنند. این تنها راه جلب رضایت سرمربی استقلال است.

اگر این اتفاقات رخ ندهد، شاید به زودی شاهد برکناری جواد نکونام از سمت استقلال و انتشار مصاحبه تند و جنجالی او علیه فرشید سامی باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پشت پرده دلخوری جواد نکونام از باشگاه استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پشت پرده دلخوری جواد نکونام از باشگاه استقلال"، کلیک کنید.