پس لرزه های بیداری اسلامی کاخ سفید را لرزاند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

پس لرزه های بیداری اسلامی کاخ سفید را لرزاند - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت 257 شهید زحمتکش استان گیلان و یادواره شهدای خدمت در کانون شهیدان انصاری و نورانی در تالار مرکزی رشت اظهار داشت: در سال 1385، 2017، 1388 به ثمر رسید. امام راحل آفرید. تحول بزرگی در جهان با شکل گیری انقلاب اسلامی و امروز صدای بیداری اسلامی فراتر از مرزها رسیده است.

دستیار هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه بیداری اسلامی به عمق کاخ سفید رسیده است، گفت: سیاست های جنایتکارانه و استکباری آمریکا به دلیل بیداری اسلامی مورد اعتراض مردم آن کشور قرار گرفته است.

سردار نقدی در فلسفه فرم اخذ شده نهضت امام حسینONE) وی همچنین گفت: قیام عاشورا در خط و راه حمایت از مستضعفان بود و این حرکت با بیداری اسلامی ادامه یافت.

وی به جنایات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین اشاره کرد و گفت: عمق جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین به قدری عمیق و دردناک است که امروز روز تولد و شهادت کودکان فلسطینی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه اظهار داشت که اسلام محمد پاک است استفاده تاکید بر مردم ممکن است سروی گفت: شهدای رئیس جمهور و شهدای خدمت مورد علاقه مردم و استان ذوب بودند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه شهید رئیسی الگوی طلایی مدیریت جهادی بود گفت: ساده زیستی، تواضع، انسانیت، خستگی ناپذیری و انقلابی گری از ویژگی های مهم شهید رئیسی بود.

عیار رئیس جمهور شهید عیار را مصداق قدرت اسلامی دانست و گفت: مدیران، مسئولان و خادمان نظام. خدمتگزار آنها را با شهید رئیسی به عنوان الگوی اسلام مقایسه می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه شهید رئیسی یک قدم در مقابل دشمن برنداشت، گفت: شهید به همان اندازه که نسبت به دشمن مصمم و سرسخت بود در قبال مردم بود.

سردار نقدی به ویژگی های شهید انصاری نیز اشاره کرد و گفت: سخنان امام رحل برای شهید انصاری شاهد بود.

وی به موفقیت وعده صادق در محور مقاومت و حمله به اسرائیل اشاره کرد و گفت: عملیات قول صدوق یکی از شاهکارهای رئیس جمهور شهید بود.

معاون هماهنگ کننده نیروهای انقلاب بر لزوم ادامه راه رئیس جمهور شهید در دولت چهاردهم تاکید کرد و گفت: دولت منتخب باید راه رئیس جمهور شهید را دنبال کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پس لرزه های بیداری اسلامی کاخ سفید را لرزاند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پس لرزه های بیداری اسلامی کاخ سفید را لرزاند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.