پرداخت ۲۰۰ هزار دینار به هر زائر اربعین

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در تعطیلات اربعین امسال به هر متقاضی 200 هزار دینار ارز به ارزش ETS تعلق می گیرد که در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران مبادله می شود و هزینه ای دریافت نمی شود.

پرداخت 200000 دینار برای هر حج به اربعین

تینو مدرن:

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در خصوص تخصیص پول اربعین برای حج امسال گفت: در این راستا سال گذشته تلاش کردیم این پول را تامین کنیم. پارسال 20 روز مانده به ماه رمضان به متقاضیان پول دادیم. البته برخی معتقد بودند که بهتر است این اتفاق زودتر رخ دهد. لذا امسال آمادگی داریم تا پس از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و با هدف تکریم زائران، عرضه ارز اربین را به صورت دینار در شعب منتخب شبکه بانکی آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: در اربعین امسال از طریق شعب منتخب شبکه بانکی در شهرها و روستاها به هر متقاضی حج 200 هزار دینار به ارزش ETS تعلق می گیرد که در مرکز مبادلات پول و طلا مبادله می شود. ایران، و هیچ هزینه ای داده نخواهد شد. تا بازدیدکنندگان اربین دچار مشکل نشوند.

گفتنی است، ثبت نام از متقاضیان اعزام به حج اربعین (علیه السلام) از روز یکشنبه مورخ 17/04/1303 همزمان با اولین روز ماه محرم در سامانه سم آغاز می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت ۲۰۰ هزار دینار به هر زائر اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت ۲۰۰ هزار دینار به هر زائر اربعین"، کلیک کنید.