پای اورژانس به این عروسی باز شد؛ مهمانان مسموم شدند

پای اورژانس به این عروسی باز شد؛ مهمانان مسموم شدند

به گزارش تینو مدرن، فرماندار بوکان اعلام کرد: 20 مهمان عروسی در این شهرستان مسموم و روانه بیمارستان شدند.

خشایار صنعتی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد که اکثرا زنان 10 تا 50 ساله بودند پس از خوردن سوپ در این مراسم و با ورود پزشک دچار سرگیجه شدند. وی بلافاصله به بیمارستان شهید قلی پور منتقل و به این شهر اعزام شد.

وی همچنین گفت: حال عمومی آن افراد خوب است و تعدادی نیز تحت مداوا قرار گرفتند و از بیمارستان خارج شدند.

فرماندار بوکان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بوکان در حال بررسی این موضوع و نمونه برداری از غذاهای این تالار عروسی هستند و در صورت کسب نتیجه علت این مسمومیت مشخص می شود.

وی از شهروندان خواست از شایعه پراکنی در این خصوص خودداری کنند و در این خصوص از رسانه های رسمی و مسیولان مربوطه اطلاعات دقیق دریافت کنند.

شهرستان 250 هزار نفری بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پای اورژانس به این عروسی باز شد؛ مهمانان مسموم شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پای اورژانس به این عروسی باز شد؛ مهمانان مسموم شدند"، کلیک کنید.