پایان رقابت بیش از 170 دانش آموز در پنجمین دوره مسابقات رباتیک «آریانا»

پایان رقابت بیش از 170 دانش آموز در پنجمین دوره مسابقات رباتیک «آریانا»

پنجمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی آریانا استان یزد با رقابت بیش از 170 دانش آموز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی آریانا با حضور محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، معاونین، مسیولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد و مدارس سما، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در سالن ورزشی سما برگزار شد.

محمدرضا جناب زاده رییس سرای نوآوری رباتیک و اتوماسیون صنعتی در این مراسم مهم ترین هدف برگزاری این مسابقات را ارتقا سطح علمی، خلاقیت و نوآوری دانش آموزان دانست و اظهار کرد: آشنایی با علم رباتیک، تقویت کار گروهی، آشنایی با فناوری های نوین و فراهم کردن زمینه ای برای دانش آموزان که به توانایی خود پی ببرند از دیگر اهداف این مسابقات است.

وی افزود: مسابقات با حضور بیش از 170 دانش آموز در پنج لیگ شامل جنگجو مقدماتی، جنگجو پیشرفته، فوتبالیست، بسکتبالیست و رالی سرعتی (Robo Race) در 140 تیم از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های، بافق، مهریز، اردکان، ابرکوه، شاهدیه، یزد و مدرسه عصر پیشرو و نیک اندیشان به رقابت پرداختند.

به گزارش تینو مدرن، شرکت فناوران صنعت رباتیک با مشارکت دانشگاه آزاد، سما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد برگزارکننده این مسابقات بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان رقابت بیش از 170 دانش آموز در پنجمین دوره مسابقات رباتیک «آریانا»" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان رقابت بیش از 170 دانش آموز در پنجمین دوره مسابقات رباتیک «آریانا»"، کلیک کنید.