پاسخ باشگاه پیکان به حواشی دیدار با استقلال خوزستان

پاسخ باشگاه پیکان به دیدار با استقلال خوزستان

باشگاه پیکان در خصوص اتفاقات دیدار مقابل استقلال خوزستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، باشگاه پیکان نوشت؛ در شرایطی که دیدار پیکان مقابل استقلال خوزستان با برتری یک بر صفر ماشین به پایان رسید، شایعات زیادی درباره عملکرد تیم داوری به گوش می رسید که با واقعیت این بازی مغایرت دارد.

برخی از اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان از صحنه آشکار پنالتی در این دیدار ابراز ناراحتی کردند. در آن صحنه داور و کمک اول خطا را شناسایی و هماهنگ کردند و تصمیم گرفتند پنالتی را اعلام کنند. فیلم موجود است و نشان می دهد که پنالتی به درستی اعلام شده است. اما بهتر است هرکس در جای خود صحبت کند و کار فنی خطا یا صحت سوت داوران را به کارشناسان داوران بسپارد.

نکته مهم اینجاست که به نظر می رسد پنالتی دیگری به سود پیکان پیدا نشد. همانطور که در فیلم مشخص است مدافع تیم استقلال خوزستان به وضوح از دست خود برای دوری از توپ با حامد پاکدل استفاده می کند و طبیعتا باشگاه پیکان باید نسبت به تصمیمات داور اعتراض و شکایت کند.

در همان زمان به تصمیم داور هم اعتراض کردیم اما اعتراض ما تاثیری در تصمیم داور نداشت و پنالتی دوم پیکان به سادگی نادیده گرفته شد. این موضوع زمانی است که یادمان می آید طبق مستندات و اظهار نظر کارشناسان داوری، پیکان یکی از تیم هایی است که در هفته های گذشته بیشترین آسیب را از اشتباهات داوری متحمل شده است و برخی کارشناسان داوری بابت این اشتباهات به ما امتیاز 8 تا 10 می دهند. از پیکان بریده شد اما ما لجبازانه مخالفت نکردیم جز احترام به داور.

از طرفی این رفتار استقلال خوزستان که طبق سند ارایه شده از داوری بازی دارت نیز سود می برد عجیب به نظر می رسد. امیدواریم همکاران ما از باشگاه استقلال خوزستان پس از تماشای فیلم بازی و تماشای فیلم داوری و همچنین عملکرد قوی پیکان که با وجود همه بدشانسی ها از دست نداد، در صحبت های خود تجدید نظر کنند. حداقل سه یا چهار فرصت های ضبط را پاک کنید. اختلاف بر سر یک پنالتی واضح، ارزش پیکان را هدف قرار داده است، در حالی که اگر شانس با ما بود، نتیجه بازی یک بر صفر می شد و میهمان اهوازی ما باید با شکست سنگین تهران را ترک می کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ باشگاه پیکان به حواشی دیدار با استقلال خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ باشگاه پیکان به حواشی دیدار با استقلال خوزستان"، کلیک کنید.