وقتی بلاگرها نسخه‌نویس شدند – تینو مدرن

زمانی که وبلاگ نویسان کپی رایتر شدند

این روزها تبلیغات وبلاگ نویسان در حوزه سلامت بیشتر و بیشتر شده و جای خود را به اطلاعات علمی معتبر داده است. این مشکل نه تنها مردم را سردرگم می کند، بلکه ممکن است عواقب جدی برای سلامت عمومی داشته باشد.

به گزارش تینو مدرن از دانشمندان، شب خسته به خانه برگشتید و منتظر تهیه شام ​​هستید. برای گذراندن زمان و رهایی از خستگی یک روز کاری گوشی را برمی دارید و وارد عرصه مجازی می شوید. در تبلیغات و کلیپ های عجیب می توان فردی را دید که با صدای تند می گوید با یک داروی ارزان می توان به سرعت و به راحتی بیماری یا مشکلی را که همه پزشکان گفته اند درمان ندارد را درمان کرد. بدون این کلمات، شما به سفر خود ادامه می دهید. هرازگاهی چنین تبلیغاتی را می بینید، اما این بار با شک از کنار آن می گذرید و دلتان می لرزد. ناگهان چشمت به وبلاگ نویسی با لباس سفید می افتد که همان کلمات را تکرار می کند. کنجکاو می‌شوید و صفحه آن شخص را بررسی می‌کنید و می‌بینید که شبیه جعبه درمان است. آیا با خود فکر می کنید که آیا ممکن است این شخص اشتباهی بگوید؟ شما با یک تصمیم جزمی اما متفکرانه به شام ​​می روید و آماده می شوید که فردا به اولین داروخانه سر راه بروید و آن دارو را تهیه کنید. فردا بعد از سر زدن ناامیدانه به چندین داروخانه، از این یکی به آن داروخانه خواهی رفت و عبارت های «نداریم»، «تمام است» و «شرکت کمبود دارد» را می شنوید تا خوشبختانه شما و آخرین داروخانه دارو را دارد با خوشحالی می گویی: پس دو تا به او بده. اگر دوباره خوش شانس باشید و یک داروساز وظیفه شناس به شما مراجعه کند، می پرسد: برای چه مشکلی دارو می خواهید؟ و تو با سینه ای محافظ جواب می دهی و ناگهان به چشم دکتر می نشینی. انکار او و اصرار به اینکه این دارو کار دیگری دارد و برای مشکل شما نیست. اکنون وقت آن است که کارت برنده خود را مانند “نشان استاد بزرگ” بیرون بیاورید و ظاهر خود را به رخ بکشید. دکتر بدبخت با ناراحتی به شما نگاه می کند و داروی ناامید را به شما می دهد.
چنین صحنه هایی در روز چندین بار در داروخانه ها دیده می شود و هشداری برای سلامت مردم است. متاسفانه این روزها تبلیغات جهت دار و نامحدود وبلاگ نویسان جای مقالات علمی و تخصص کارشناسان مربوطه را گرفته و با استقبال مردم مواجه شده است. بسیاری از مردم به این نوع تبلیغات اعتقاد داشته اند و در این بین روز به روز عدم نظارت نهادهای مربوطه به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیشتر احساس می شود. این تبلیغات گاهی اوقات محصولات بی اثری را نشان می دهند که فقط هزینه خرید اضافی را به سبد خرید داروهای خانگی تحمیل می کنند. گاهی اوقات قبل از مراجعه به پزشک، این تبلیغات امیدی واهی به درمان کوتاه مدت بیماری ها و عدم درمان این فرآورده ها ایجاد می کند، این احساس که مشکل قابل درمان نیست و باعث می شود افراد اصولی و صحیح را رها کنند. زمان بندی این موضوع زمانی فاجعه آمیز می شود که فرد با یک بیماری به سرعت در حال توسعه (مانند سرطان) دست و پنجه نرم می کند و عدم شناخت و درمان به موقع آن می تواند آثار مخربی داشته باشد. گاهی اوقات این موارد که گاهی دارو و گاهی دارو هستند، در گروه های خاصی مانند افراد مبتلا به بیماری های اساسی (فشار خون و دیابت) یا با بیماری های خاص مانند افراد مسن که به هیچ وجه توصیه نمی شود، عوارض دارد . روی بدتر سکه این است که عوارض این محصولات در درازمدت ظاهر می شود و استفاده طولانی مدت از آنها آسیب های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.
استفاده از هیدروکینون از دیرباز به عنوان یک داروی ضدالتهاب مطرح بوده است، اما پزشکان در تجویز این دارو باید به جنسیت و سن بیمار توجه ویژه ای داشته باشند، زیرا این دارو برای جنین خانم باردار بسیار خطرناک خواهد بود و مصرف آن در دوران بارداری بارداری و اقدام برای باردار شدن کاملاً ممنوع است، هرچند این روزها وبلاگ نویسان آن را به عنوان ضد لک و گاهی ضد ذرات برای همه افراد تبلیغ می کنند. از طرفی مصرف این دارو نیازمند مراقبت های ویژه از جمله افزایش آهسته دوز، استفاده از ضد آفتاب و دوری از آفتاب در ساعات اوج مصرف است. در مثالی دیگر، مصرف متفورمین به عنوان یک داروی کاهش وزن تبلیغ می شود، زمانی که این دارو برای درمان دیابت استفاده می شود و در صورت مصرف خودسرانه می تواند عوارض جدی ایجاد کند و تنظیم دوز بر عهده پزشک یا پزشک است. درمانگر
اما می توان نتیجه گرفت که عدم نظارت صحیح بر وبلاگ نویسان و تبلیغات کالاهای بهداشتی در فضای مجازی می تواند منجر به سوء استفاده برخی شرکت ها و افراد ذینفع و از سوی دیگر تحمیل هزینه های آشکار و پنهان بسیاری شود. خانواده و نظام سلامت کشور. زیرمجموعه های وزارت بهداشت که مجوز تبلیغات کلینیک ها یا مراکز درمانی را دارند و مقررات سختگیرانه و بعضاً غیرعادی دارند و برای یک تبلیغ ساده چند میلیونی دریافت می کنند، چرا در مقابل چنین تبلیغاتی سکوت می کنند؟ آیا کارکنان آموزش بهداشت آنها کمتر از یک وبلاگ نویس هستند یا دیوار کوتاه تری دارند؟ در واقع چه کسی مسئول از دست دادن اعتماد، هزینه و سلامت مردم این کشور خواهد بود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقتی بلاگرها نسخه‌نویس شدند – تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقتی بلاگرها نسخه‌نویس شدند – تینو مدرن"، کلیک کنید.