وفاق آفرینی برای رسانه  

وفاق آفرینی برای رسانه  

با حضور و فراوانی بینندگان، رسانه شناخته شده و هویت ساز می شود. فراموش نکنیم که رسانه بدون مخاطب وجود ندارد!

به گزارش تینو مدرن، فریدون صدیقی، روزنامه نگار و مدرس پیشکسوت روزنامه نگاری در یادداشتی نوشت:

1- بی شک مهمترین وظیفه نماینده مدیران مسئول تحقق درخواست ها و اضافات به درخواست های مسئولین ارتباطات می باشد.
در تاریخ تأسیس این سازمان خواسته های راست و گاه چپ آنها; یعنی رسانه به عنوان یک فعالیت فرهنگی و اقتصادی در پرتو آزادی رسانه که یکی از مهمترین ارکان توسعه ملی و مستمر است، شناخته شود.
تلاش برای بازگرداندن اقتدار ارتباطات و بر همین اساس بالا بردن شأن مدیران مسئول، قطعاً در حیطه وظایف نماینده مدیران مسئول و البته قدرت لابی گری نماینده مدیران مسئول بدون تمایز است. متاثر از توانایی، ظرفیت و تجربیات شخصی شخصیت رسانه ای همه مدیران مسئول است.
فراموش نکنیم که رسانه بدون مخاطب وجود ندارد!
با حضور و فراوانی بینندگان، رسانه شناخته شده و هویت ساز می شود. نیاز به وجود، بازسازی اقتدار از دست رفته مطبوعات است. در این بازآفرینی مدیران مسئول نقش موثر و تعیین کننده ای از جمله حمایت از کار خبرنگاران دارند.

2- نام بردن سرفصل ها و محتوای وظایف 19 گانه نمایندگان مدیران رسانه که هر موضوع به تنهایی حکایتی الهام بخش در زندگی نامتعادل فضای رسانه ای کشور است، نشان از موفقیت نمایندگان مدیران دارد.
حقیقت این است که در شرایط تاریخی کنونی کشور، مسئولیت پذیر بودن یک مسئولیت با حداقل پشتوانه عملی است. بخصوص اینکه یافا نسبت به رسالت مطبوعات کافر است، تلخ و غم انگیز است. معجزه نمایندگی مدیران مسئول این است که بین مدیران مسئول برای رسیدن به جایگاه رفیع و قانونی رسانه اتفاق نظر وجود دارد.

3- بیش از بیست سال است که آقای پاک آیان را می شناسم و در سال های دور که یکی از ضمیمه های هفتگی روزنامه جم جم مانند قاب کوچ، چار دواری یا تاپش را می نوشتم، با هم همکار شدیم. برای آمدن .
او یک روزنامه نگار خلاق بوده و هست. جلد اول کتاب «پسر اشغال» که مجموعه ای از گفتگوهای آزاد، متنوع و جذاب و غیرکلیشه ای او با شخصیت های مختلف سیاسی، فرهنگی، ادبی و هنری است، نمونه ای عالی از ذکاوت و استعداد روزنامه نگاری اوست.
پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وفاق آفرینی برای رسانه  " هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وفاق آفرینی برای رسانه  "، کلیک کنید.