وظایف جدیدی که پوتین به 2 مقام روسیه محول کرد

وظایف جدیدی که پوتین به 2 مقام روسیه محول کرد

رییس جمهور روسیه وظایف بیشتری را به دو نفر از مقامات کلیدی دولت این کشور که بر بخش صنعت دفاعی و بخش های انرژی نظارت دارند، محول کرد.

به گزارش تینو مدرن، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه که هشت سال پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 به قدرت رسید، وظیفه دیگری را به «دنیس مانتوروف» وزیر صنعت و تجارت روسیه داد که معاونت نخست وزیر در دولت جدید «میخاییل میشوستین» نخست وزیر روسیه است.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، «الکساندر نوواک» 52 ساله نیز همچنان معاون نخست وزیر که بر بخش انرژی نظارت می کند، در پست خود باقی خواهد ماند اما وظایف دیگری را در حوزه اقتصاد خواهد داشت.

مانتوروف 55 ساله بر صنعت دفاع روسیه نظارت می کند، اقدامی که آمریکا و متحدان اروپایی اش را غافلگیر کرده است زیرا روسیه با افزایش تولید تسلیحات نسبت به کل ایتلاف ناتو، علمکرد سریع تری دارد.

دولت روسیه اعلام کرد: «نوواک تجربه مدیریتی لازم را دارد. وی مدت ها در سمت های مختلف، چه در حوزه بازرگانی و چه در شهرداری و خدمات عمومی، مسایل اقتصادی و مالی را هماهنگ می کرد.»

«دیمیتری پاتروشف» وزیر سابق کشاورزی، معاون نخست وزیر خواهد شد که بر بخش کشاورزی نظارت می کند. «اوکسانا لوت» هم وزیر کشاورزی خواهد شد.

پوتین این سیاستمدار کهنه کار 71 ساله در اوایل سال جاری میلادی با 87.28 درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رییس جمهور روسیه انتخاب شد و قرار است به مدت شش سال تا 2030 رییس جمهور باشد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وظایف جدیدی که پوتین به 2 مقام روسیه محول کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وظایف جدیدی که پوتین به 2 مقام روسیه محول کرد"، کلیک کنید.