وضعیت دمای هوای تهران طی هفته جاری

وضعیت دمای هوای تهران طی هفته جاری

مدیرکل استانداری تهران از کاهش ۵ درجه ای دمای هوای این استان در هفته جاری خبر داد.

مازیار خلمی در گفت وگو با تینو مدرن وی همچنین گفت: در هفته جاری دمای هوای استان تهران به طور متوسط ​​بین 3 تا 5 درجه کاهش می یابد و این روند به تدریج خواهد بود.

وی همچنین گفت: دمای هوای استان امروز (7 مردادماه) 1 تا 2 درجه کاهش یافته است، البته به معنای سرد شدن هوا نیست. برای روزهای دوشنبه و سه شنبه (9 و 30 مرداد) دمای هوا یک تا دو درجه افزایش می یابد.

مدیرکل استان تهران تاکید کرده است: پیک گرمای تهران را پشت سر گذاشتیم، هرچند ممکن است دمای هوا از شنبه تا دوشنبه هفته آینده (3 تا 5 شهریور) به 39 درجه برسد.

وی درباره وضعیت بارندگی در استان تهران نیز گفت: طی روزهای آینده در شمال و شمال شرق استان تهران در فیروزکو، شام، آبعلی، شمیرانات و لواسانات بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. در مناطق غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و بسیار شدید رخ می دهد و خیزش گرد و خاک آنطور که پیش بینی می شود دور از دسترس نیست.

گلمی در نهایت در پاسخ به این سوال تینو مدرن که آیا افزایش ریزگردها باعث آلودگی هوا می شود؟ وی خاطرنشان کرد: گرد و غباری که منشا داخلی دارد معمولاً با وزش باد افزایش می یابد و با کاهش سرعت باد کاهش می یابد، اما گرد و غباری که از کشورهای دیگر مانند عربستان، سوریه، ترکیه و عراق وارد کشور می شود، ماندگار است. هم اکنون پیش بینی می شود گرد و غبار با منشاء داخلی بالا بیاید و شدت آن تا پنج ساعت بالا باشد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت دمای هوای تهران طی هفته جاری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت دمای هوای تهران طی هفته جاری"، کلیک کنید.