وضعیت به کارگیری اتباع بیگانه در کشور

وضعیت به کارگیری اتباع بیگانه در کشور

تینو مدرن:

سید محمدرضا طالبی امروز یکشنبه 29 خرداد در کارگروه اتباع خارجی و کمیسیون کنترل و ساماندهی اتباع غیرقانونی خراسان جنوبی اظهار داشت: اشغال افغانستان توسط بیگانگان در سال های گذشته مشکلات زیادی را به همراه داشته است. کشور.

وی فاش کرد: بیگانگان با غارت منابع کشور بر ثروت مردم افغانستان افزودند تا از این طریق بر غرب آسیا مسلط شوند.

به گفته وی، در آن ولایت تعدادی از اتباع افغانستان هستند که دارای اسناد قانون اساسی هستند و باید طبق قوانین و مقررات جاری، تسهیلات لازم را برای آنها فراهم کنیم.

معاون استاندار در خصوص برگزاری مراسم تشییع بین شهروندان استان اظهار داشت: جلسه ای در مرکز اداره کل شهروندان و سایر دستگاه های مورد اعتماد و نمایندگان گروه ها و طوایفی که در استان وجود دارند برگزار می شود. شهرستان بیرجند و در صورت قبول کلیه قوانین و مقررات، به صورت موقت برای ده سال اول محرم برگزار می شود که باید در محلی که شرایط لازم را داشته باشد، اعطا شود. در غیر این صورت از ظرفیت هییت های عزاداری ایرانی برای عزاداری استفاده کنند.

طالبی به گزارش های دریافتی در خصوص به کارگیری اتباع غیرمجاز اشاره و بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و تامین اجتماعی باید وظیفه نظارت و بازرسی از واحدهای کار و در صورت وجود مواردی از به کارگیری اتباع غیرمجاز بدون کار را فعال کند. اولین کاری که باید با آنها انجام دهید این است که با کارفرما و سپس با کارگر غیرقانونی افغان اقدام قانونی کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت به کارگیری اتباع بیگانه در کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت به کارگیری اتباع بیگانه در کشور"، کلیک کنید.