وضعیت آب و هوای تهران در ۵ روز اول تابستان اعلام شد

وضعیت آب و هوای تهران در ۵ روز اول تابستان اعلام شد

اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان این استان را در بعدازظهر و شب صاف و ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت باد پیش بینی کرده است.

به گزارش تینو مدرن، با توجه به بررسی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه های پیش یابی، آسمان استان تهران در بعدازظهرها ابری تا نیمه ابری و در شب با افزایش ابر و افزایش سرعت باد طی 5 روز آینده پیش بینی می شود. همچنین در این مدت (پس از اخطار زرد ۷ خرداد و ۹ خرداد) در برخی مناطق به ویژه در ارتفاعات و ارتفاعات استان به‌ویژه بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق خواهد بود. پیش بینی می شود در نواحی مه آلود گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید باشد.

امروز در ارتفاعات شمالی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب پیش بینی می شود. گفتنی است در برخی نقاط به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک و کمبود موقت هوا پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (اول تیرماه) تا ساعاتی دیگر صاف و نیمه ابری، افزایش ابر، بعد از ظهر گاهی بارش باران با احتمال رعد و برق، افزایش وزش باد پیش بینی می شود. حداقل درجه 25 و حداکثر 35 درجه و در روز شنبه (2 تیرماه) در بعد از ظهر هوا ابری تا نیمه ابری، گاهی باران و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل درجه 25 و یک درجه است. حداکثر دما 35 درجه سانتیگراد است.

بر اساس اعلام اداره کل زمین شناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با 39 درجه گرم ترین دمای 24 ساعت گذشته گرم ترین ایستگاه استان تهران بود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت آب و هوای تهران در ۵ روز اول تابستان اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت آب و هوای تهران در ۵ روز اول تابستان اعلام شد"، کلیک کنید.