وزیر امور خارجه: آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب هستیم

وزیر امور خارجه: آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب هستیم

امیرعبداللهیان تاکید کرد: وزارت متبوعش آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب و نهادهای مرتبط برای تعمیق و گسترش دیپلماسی عمومی و فرهنگی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبکه ایکس درباره بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب نشریه کتاب در تهران نوشت: وزارت امور خارجه آمادگی دارد در راستای تعمیق و گسترش دیپلماسی عمومی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران همکاری گسترده ای با فعالان این عرصه داشته باشد.

وی در پیام خود گفت: امروز فرصت بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را داشتم. استقبال مثبت از کتاب و گرایش عمیق ایرانیان به مطالعه مایه مباهات و نوید ایرانی آگاهتر و شادتر است که اجرای عینی شعار این دوره از نمایشگاه «بخوانیم و بسازیم» است. . .

امیر عبداللهیان نوشت: در بازدید از غرفه های مختلف با فعالان حوزه کتاب و نشر کشورمان و شرکت کنندگان خارجی تبادل نظر کردم و در جریان نکات و دغدغه های آنها قرار گرفتم. از برادرم جناب آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهیختگان و کلیه همکاران و ناشرانی که در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند تشکر می کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر امور خارجه: آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر امور خارجه: آماده همکاری با فعالان حوزه کتاب هستیم"، کلیک کنید.