ورزشکاران از رییس‌جمهور بعدی چه می‌خواهند؟

ورزشکاران از رییس‌جمهور بعدی چه می‌خواهند؟

آینده ایران نه تنها برای ورزشکاران، بلکه برای همه مردم مهم است. این سرزمین برای ما و فرزندان ماست و ما می خواهیم از این سرزمین محافظت کنیم و پرچم خود را به اهتزاز در آوریم. ورزشکاران به دلیل روحیه خود بیشتر حامی این پرچم هستند و همیشه در تاریخ برای این پرچم جنگیده اند.»

به گزارش تینو مدرن، تینو مدرن ورزش و جوانان نوشت: حمید درشان پیشکسوت فوتبال معتقد است: از رئیس جمهور آینده می خواهم مشکلات مردم را حل کند. مردم ما مشکلات زیادی دارند و این مشکلات یکی دو تا نیست. مردم با این انقلاب ایستادند و دوباره خواهند جنگید، اما مسئولان باید جان خود را برای مردم بدهند و سعی کنند شعار ندهند. اگر کشورتان را دوست دارید، باید شبانه روز تلاش کنید تا این کشور را به شکوه و عظمت بازگردانید. امیدوارم کسانی که بالا می آیند توجه بیشتری به مردم داشته باشند. همه اقشار جامعه نیاز به توجه دارند و رئیس جمهور نیز موظف است به داد مردم برود و خدمتگزار بی چون و چرای مردم باشد. مردم قطعا برای آینده خود تصمیم خواهند گرفت و این افراد زیر پای همه این عزیزان بوده اند و حالا باید ثابت کنید که چگونه به این اعتماد پاسخ می دهید.

ابراهیم شکوری، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز می گوید: آینده ایران نه تنها برای ورزشکاران، بلکه برای همه ملت ها مهم است. این سرزمین متعلق به ما و فرزندان ماست و ما می خواهیم از این سرزمین دفاع کنیم و پرچم خود را به اهتزاز در آوریم. ورزشکاران به دلیل روحیه ای که دارند بیشتر طرفدار این پرچم هستند و همیشه برای این پرچم در تاریخ جنگیده اند.

شهرام هاروی سرمربی تیم ملی کاراته معتقد است مهم ترین مسئله ایران قدرتمند همدلی مردم است و پای صندوق های رای برویم و به امید انتخاب فرد مناسب برای فردا و فردا. ایران قوی مطمئناً همه شهروندان شایسته این کار را انجام می دهند و پای صندوق های رای می روند و فرد مناسب را انتخاب می کنند. انسان واقعی باید مردم را ببیند و گوش به فرمان رهبری باشد و در راه باشد و برای ملت خود کار کند و بالاتر از همه طلب ملت و کشور باشد. البته رهبر و مشاورانش باید در بین مردم باشند و نیاز به حل مشکلات مردم را احساس کنند. خود شهید رئیسی در میان مردم بود و با تمام وجود تلاش می کرد تا مشکلات مردم را حل کند. شاید گاهی مشکلات آنطور که باید حل نمی شد اما وقتی مردم می دیدند که او تمام تلاشش را می کند دوستش داشتند و با او بودند و با او همدردی کردند و فرد جدیدی که می آید قطعا صاحب این روند خواهد شد. کشور ما افرادی مانند سردار سلیمانی را دارد و قطعا این مسیر ادامه خواهد داشت و اتفاقات خوبی برای کشور خواهد افتاد.
پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورزشکاران از رییس‌جمهور بعدی چه می‌خواهند؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورزشکاران از رییس‌جمهور بعدی چه می‌خواهند؟"، کلیک کنید.