واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات رضا جاودانی

واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات رضا جاودانی

تینو مدرن:

ابوالفضل حسن زاده رییس کمیته انضباطی نیز گفت: حفظ حیثیت و ناموس مردم همواره مورد تاکید ما بوده است. از سوی دیگر، با توجه به اصل برایت و اینکه تنها رکن قانونی رسیدگی به جرایم اشخاص حقیقی و حقوقی، مرجع صالح قضایی است، بنا بر اظهارات رضا جاودانی در مصاحبه رسانه ای، این اظهارات صرفا نظرات شخصی ایشان بوده و ربطی به پست سازمانی مورد نظر ندارد، وجود نداشته و نخواهد داشت.

وی همچنین گفت: بر اساس قوانین و مقررات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراجع قضایی فدراسیون از هرگونه مصاحبه، بحث و گفتگو و … ممنوع هستند. در صورت وجود اطلاعات باید در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد و در این زمینه فدراسیون فوتبال همکاری کامل و نزدیکی با نهادهای مربوطه خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات رضا جاودانی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات رضا جاودانی"، کلیک کنید.