واکنش عادل فردوسی‌پور به تقابل ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک

واکنش عادل فردوسی‌پور به تقابل ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ عادل فردوسی پور درباره استفاده از VAR در لیگ برتر در کنار بازی دوستانه تیم مدیا اسپور گفت: امسال لیگ جذابی داریم و به نظر می رسد 4 رقیب داریم. VAR نیز داستان های خاص خود را دارد و ممکن است کنترل ویدیویی بیشتری داشته باشد!

وی در خصوص پرونده فساد فوتبال ایران گفت: هنوز به نتیجه نرسیده و امیدوارم بدون ترس از نام و مقام با آن برخورد شود. من خودم پیگیر این پرونده هستم و سعی می کنیم هر اطلاعاتی که به دست بیاوریم را بررسی کنیم. امیدوارم احساسم اشتباه باشد که عده ای می خواهند تبرئه و حمایت شوند و امیدوارم با همه کسانی که در این پرونده هستند فارغ از تفاوت برخورد شود.

فردوسی پور درباره جدول بودجه گفت: سد بسته نیست و از طرفی نمی توان با این بودجه در لیگ برتر رقابت کرد.

وی در خصوص المپیک پاریس گفت: در مجموع فکر می کنم بد نبود اما کارشناسان باید بررسی کنند. در مناطقی بردیم که مدال نگرفتیم.

فردوسی پور در واکنش به دعوای ناهید کیانی و کیمیا الیزاده و صحبت های خبرنگارش گفت: برویم!

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش عادل فردوسی‌پور به تقابل ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش عادل فردوسی‌پور به تقابل ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک"، کلیک کنید.