واکنش سخنگوی قوه قضاییه به بازداشت یک خبرنگار

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به بازداشت یک خبرنگار

به گزارش تینو مدرن از تینو مدرن، مسعود ستایشی در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه با خبرنگار وی پیش از این گفته بود: البته دستگیری وی ربطی به فعالیت رسانه ای وی ندارد. موارد مهمی در پرونده وجود دارد و پرونده در مرحله تحقیقات اولیه است.

در مورد وضعیت نهایی پرونده است شرکت پدیده سندیز و پتروشیمی و چه اقدامی باید انجام داد مرجان شیخ الاسلامی آیا ایشان از متهمان اصلی پتروشیمی بودند یا خیر؟ وی بیان کرد: در مورد شاندیز مطالبات مردم و سهامداران این شرکت از دغدغه های ماست. البته دادگستری کل خراسان رضوی اقدامات مناسب و موثری را انجام داده است. گزارش را از دادگستری خراسان رضوی درخواست کرده ام و به زودی گزارش را نشان خواهم داد. درد مردم دغدغه ماست.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده تجارت پتروشیمی وی گفت: در این پرونده بدون ذکر نام شما برای 5 مظنون حکم صادر شده که 3 نفر از آنها در مرحله اجرای حکم و در زندان به سر می برند و 3 نفر مجددا محاکمه شده اند. مورد قبول قرار گرفت و پرونده به شعبه مشابه ارسال شد و در تحقیقات انجام شده، 4 نفر از محکومان زندانی تحت تفتیش و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

وی همچنین گفت: بخشی از درآمد مالی این پرونده جمع آوری شده و بخشی دیگر در مرحله اجرای احکام و شناسایی دارایی ها و اموال رد دارایی ها و اموال است و با جدیت در حال پیگیری است. بخشی از پرونده مفتوح است و با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال می شود. متهم پرونده مذکور مشارکت و جانشینی در اخلال بزرگ و کلان اقتصادی با ممانعت از توزیع ارز برای صادرات محصولات پتروشیمی شرکت های تولیدی است و اتهام برخی متهمان نیز کسب ثروت است. از راه های غیرقانونی پرونده های دادگاه های ویژه با جدیت و قاطعیت و بر اساس موازین و اطلاعات شرعی و قانونی صادر می شود.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش سخنگوی قوه قضاییه به بازداشت یک خبرنگار" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش سخنگوی قوه قضاییه به بازداشت یک خبرنگار"، کلیک کنید.