واکسیناسیون 800 هزار راس گوسفند در شهرستان رزن – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

واکسیناسیون 800 هزار راس گوسفند در شهرستان رزن - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، رضا صمدپور رییس اداره دامپزشکی این شهرستان. رزین وی همچنین گفت: روند واکسیناسیون دام های سبک و سنگین در شهرستان رزین بر اساس برنامه ابلاغی سازمان دامپزشکی در انواع بیماری ها اجرا می شود و به طور کلی بیش از 95 درصد پیش بینی های واکسیناسیون دام این شهرستان تا پایان سال جاری اجرا می شود.

وی همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون 160 هزار راس گوسفند در برابر آبله و آبله و بیش از 1000 قلاده سگ در برابر بیماری هاری واکسینه شده اند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزین وی گفت: همچنین در این شهرستان 2000 راس دام علیه بیماری تب مالت واکسینه شده اند.

صمدپور وی خاطرنشان کرد: برنامه منظم و منظم واکسیناسیون دام در شهرستان ها به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی تولید فرآورده های دامی شهرستان محسوب می شود. رزین تا پایان امسال در 4 مرحله 800 هزار دام سبک و 50 هزار دام سنگین علیه بیماری های مختلف واکسینه می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکسیناسیون 800 هزار راس گوسفند در شهرستان رزن – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکسیناسیون 800 هزار راس گوسفند در شهرستان رزن – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.