واقعا روغن حیوانی بهتر است؟

واقعا روغن حیوانی بهتر است؟

تینو مدرن:

تیرنگ نیستانی به یکی از باورهای غذایی خطرناک در بین عموم مردم توجه کرد و گفت: بسیاری از مردم معتقدند چربی های حیوانی به ویژه روغن نفت سفید به عنوان چربی مفید بر سایر چربی ها ارجحیت دارد، این باور از اساس اشتباه است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با انتقاد از این باور نادرست غذایی مبنی بر اینکه در گذشته مردم با استفاده از چربی های حیوانی زندگی سالم تری داشتند، گفت: نیاکان ما با مشاغلی مانند دامداری و کشاورزی به صنعتی شدن جوامع اشتغال داشتند. و کار و همچنین پدیده پشت میز نشستن، همان اصول تغذیه ای گذشته در زندگی امروزی صدق نمی کند، در حالی که بیماری های مختلف در گذشته باعث مرگ جوانان می شد.

وی استفاده از چربی های حیوانی به بهانه سالم بودن را مورد انتقاد قرار داد و گفت: بی شک استفاده از چربی های حیوانی به ویژه روغن نارگیل در طولانی مدت باعث گرفتگی رگ های خونی می شود.

این کارشناس تغذیه و رژیم غذایی با اشاره به اینکه قوانین علمی مربوط به مستندات علمی، عینی و اثبات شده است، تصریح کرد: افرادی که مصرف روغن نفت سفید را توصیه می کنند، در صورتی که شواهدی مبنی بر سالم بودن آن روغن ها دارند، با مستندات علمی این کار را انجام دهند. یکی را ثابت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واقعا روغن حیوانی بهتر است؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واقعا روغن حیوانی بهتر است؟"، کلیک کنید.