همکاری های ایران و کوبا در حوزه سلامت گسترش می یابد

همکاری ایران و کوبا در حوزه سلامت در حال گسترش است

در دیدار وزرای بهداشت ایران و کوبا در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو، بر گسترش همکاری های دوجانبه در حوزه سلامت تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با خوزه میراندا وزیر بهداشت کوبا بر اهداف مشترک دو کشور تاکید کرد. کشورها: همکاری ایران و کوبا در دوران کرونا منجر به تولید واکسن سوپرانا شد.

وزیر بهداشت به توانمندی های ایران در حوزه سلامت اشاره کرد و از کوبایی ها خواست تا از توانمندی های ایران در حوزه های مختلف سلامت بازدید کنند.

دکتر خوزه میراندا نیز در این دیدار بر تمایل خود برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران به ویژه در زمینه پزشکی و تجهیزات پزشکی تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف بر اجرای کارگروهی برای اجرای توافقات تاکید کردند و وزیر بهداشت در حکمی دکتر نیکنام مدیرکل همکاری های بین المللی را به عنوان سرپرست کارگروه ایران منصوب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همکاری های ایران و کوبا در حوزه سلامت گسترش می یابد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همکاری های ایران و کوبا در حوزه سلامت گسترش می یابد"، کلیک کنید.