همایش دانشجویان رتبه اول پیش‌کارورزی پزشکی و علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برگزار شد

همایش دانشجویان رتبه اول پیش‌کارورزی پزشکی و علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برگزار شد

فرهنگستان علوم پزشکی در روز پنجشنبه 24 شهریور 1403 میزبان دانش آموزان پایه اول پیش دبستانی و علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی از سراسر کشور بود.

به گزارش تینو مدرن از شهرستان وبدا، در همایش امسال دانشجویان عالی رتبه پیش کارورزی پزشکی و علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی که پس از وقفه ای نزدیک به 5 سال به دلیل شیوع بیماری مجددا برگزار شد. ویروس کرونا. -19 امسال علاوه بر 74 دانش آموز ممتاز از سراسر کشور، جمعی از اساتید برگزیده و اعضای آکادمی نیز برای تشویق این نخبگان جوان حضور داشتند. باید در فرهنگستان علوم پزشکی جایی برای شنیدن نظرات و نظرات آنها وجود داشته باشد.

گروه علوم پایه پزشکی یکی از 18 گروه علمی فرهنگستان علوم پزشکی با حضور استاد پیشکسوت دکتر دکتر

آقای دکتر محققی نایب رئیس فرهنگستان، دکتر. امامی رضاوی، دبیر فرهنگستان، دکتر. دانش آموزان از اولین ساعات آغاز این برنامه و پس از سخنرانی های مقدماتی، در فضای تبادل نظر با معلمان، بیان مشکلات نظام سلامت از زبان دانش آموزان در نشست جوانان نخبه با معلمان یکی از جالب ترین بخش های این کنفرانس بود.

در این گردهمایی 22 نفر از دانشجویان پایه اول آزمون های شهریور و اسفند سال 1402 و 52 نفر از دانشجویان پایه اول آزمون های عمومی علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی شهریور و اسفند سال 1402 از 32 دانشگاه از دانشمندان علوم پزشکی کشور در قالب 11 کلاس علمی دعوت شد که از بین 74 نخبه جوان، 29 نفر زن و 45 نفر مرد هستند.

هدف اصلی برنامه ریزان همایش ترغیب استعدادها و استعدادهای کشور به تحصیل در رشته علوم پزشکی، شناسایی نظرات نخبگان جوانی که جزو بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند در خصوص برنامه های آموزشی و بررسی است. وی از کاستی‌های کلی که در طول تحصیل با آن‌ها روبه‌رو می‌شود، برای توسعه هر چه بیشتر آن‌ها، سطح تحصیلات پزشکی در رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی را برشمرد.

شناسایی اعضای آکادمی برترین های حوزه علوم پزشکی کشور و آشنایی با یکدیگر و تبادل دانش با دانشجویان ارشد دانشگاه ها از دیگر اهداف همایش دانشجویان درجه یک پزشکی و پیش پزشکی بود. . علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دانشکده علوم پزشکی.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش دانشجویان رتبه اول پیش‌کارورزی پزشکی و علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش دانشجویان رتبه اول پیش‌کارورزی پزشکی و علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برگزار شد"، کلیک کنید.