هلال احمر به 4 میلیون مسافر نوروزی آموزش کمک های اولیه ارایه کرد

هلال احمر به 4 میلیون مسافر نوروزی آموزش کمک های اولیه ارایه کرد

معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری هلال احمر از ارایه آموزش های عمومی کمک های اولیه و کمک های اولیه به بیش از 4 میلیون مسافر و گردشگر در بنادر خدمات یکپارچه هلال احمر خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، پیمان نامدار با اشاره به اینکه انجمن هلال احمر دبیر کمیته ویژه آموزش مدیریت بحران است، گفت: امسال با کمک 22 نهاد، سازمان و سایر دستگاه ها همین محتوا در حال انجام است. برای اولین بار در پروژه ارایه شد.در نوروز و با کمک و هماهنگی سایر ارگان ها محتوای آموزش به مسافران نوروزی ارایه شد. به عنوان مثال همکاری گسترده ای با پلیس راهور صورت گرفت و مقرر شد در زمان آموزش علاوه بر آموزش های عمومی و مربیان جامعه، کارشناس پلیس نیز حضور داشته باشد و یا در سفر و اجرای طرح نوروزی. پول را به پلیس راهور پرداخت کنید. به جای جریمه، بروشورهای آموزشی به آنها داده شد.

نامدار با بیان اینکه در کنار این اقدامات در فضای مجازی نیز اطلاع رسانی شد، گفت: گرافیک و اینفوگرافیک در فضای مجازی ایجاد و توزیع شد که بیش از پنج میلیون نفر آن را مشاهده کردند.

معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری هلال احمر حضور مربیان در طرح نوروزی امسال را نسبت به سال گذشته حایز اهمیت عنوان کرد و گفت: سال گذشته آموزش حضوری و آماده سازی مربیان پیش بینی شده بود. مربیان هلال احمر به عنوان خلبان در چندین استان در تمامی پایگاه های امدادی نوروزی در کنار جوانان حضور داشتند و یک آموزش کوتاه سه دقیقه ای به مسافران ارایه کردند، با این تفاوت که تیم سحاب، مربیان در مناطق پرتردد که مسافران زیادی حضور داشتند و آموزش و یا راهنمایی برای استفاده از سیستم آموزشی سیستم آموزشی که بیش از 400 هزار نفر از طریق سیستم آموزشی آموزش دیده اند راهنمایی شدند.

وی ادامه داد: همچنین در غرفه های امدادرسانی با بازی ماروپله یا واقعیت مجازی خطراتی مانند سیل و زلزله به کودکان آموزش داده شد، بنابراین در مجموع بیش از چهار میلیون نفر در طرح نوروزی توسط مربیان آموزش دیدند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هلال احمر به 4 میلیون مسافر نوروزی آموزش کمک های اولیه ارایه کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هلال احمر به 4 میلیون مسافر نوروزی آموزش کمک های اولیه ارایه کرد"، کلیک کنید.