هفته بیست و هشتم لیگ برتر| نکونام به خاطراتش رسید، استقلال به جهنم وطنی/ پرسپولیس به دنبال عبور از 2 استقلال!

هفته بیست و هشتم لیگ برتر نکونام به خاطره ها رسید، استقلال با پشت سر گذاشتن 2 استقلالی به جهنم ملی پیرسپولیس رفت!

تیم های استقلال و پرسپولیس برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی راهی جز پیروزی مقابل نساجی مازندران و استقلال خوزستان ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19:45 صبح در ورزشگاه های قایم شهر و آزادی شهر ایران، دو تیم دیدار استقلال و آشتی خوزستانی ها با نساجی مازندران و استقلال خوزستان. اگر تهران بازی ها را به جمعه منتقل کند، این مسابقات تا چند اردیبهشت ماه به تعویق می افتد.

نساجی مازندراناستقلال

آبی های پایتخت با 60 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل به شدت نیاز به پیروزی در این بازی خارج از خانه دارند. جواد نکونام در این بازی همه بازیکنانش را در اختیار دارد به جز محمد حسین مرادمند که هنوز به آمادگی 100 درصدی نرسیده و البته کوین یاماگا و مهدی مهدی پور که پیش از این فصل را از دست داده اند در تیم او حضور دارند.

فاصله یک امتیازی با تیم دوم جدول بسیار کم است و اگر استانبول نتواند در این بازی خارج از خانه پیروز شود، احتمال از دست دادن برتری در هفته های آینده زیاد است. به همین دلیل آبی های پایتخت با تمام وجود برای پیروزی در این بازی بازی می کنند. از سوی دیگر این دیدار برای جواد نکونام نیز حایز اهمیت است چرا که سرمربی استقلال پس از 24 سال در حال بازگشت به شهر است که پس از 24 سال توانست تیمش را به لیگ برتر بازگرداند و به نوعی با خاطرات خود روبرو شود. . ورزشگاه ملی.

نساجی مازندران در 4 بازی اخیر خود 9 امتیاز کسب کرده و با 25 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. سری ای که به دلیل فاصله 3 امتیازی با تیم پانزدهم جدول و منطقه سقوط امن نیست و بدون شک ساکت الهامی از شاگردانش خواست تا بهترین عملکرد خود را برای کسب امتیاز بیشتر ارایه دهند. رهبر لیگ برتر مرصد سیفی از این بازی محروم شده و الهامی نمی تواند از این مدافع چپ استفاده کند اما محمود قید رحمتی پس از هفته ها به لیست این تیم بازگشته است. نساجی در این دیدار نیز مانند دیدار مقابل پیرسپولیس ورزشگاه جهنمی را برای دیدار با استقلال آماده خواهد کرد.

استقلال و نساجی تاکنون 24 بازی انجام داده اند که 12 بازی با پیروزی آبی های تهران، 3 بازی با برتری مازندرانی ها و 9 بازی با تساوی به پایان رسیده است.

پرسپولیساستقلال خوزستان

قرمزهای پایتخت با 59 امتیاز در رده دوم قرار دارند و پس از سران لیگ برتری که تنها یک امتیاز با استقلال فاصله دارند در رده دوم قرار دارند. پرافتخارترین تیم لیگ برتر برای صعود به صدر منتظر بازی با رقیب سنتی است و از این نظر برای صعود به صدر جدول نیاز به پیروزی مقابل رقیب خوزستان دارد. اگر لباس آبی زمستانی متوقف شود.

شاگردان اسمار که با حمایت شدید هواداران خود به میدان آمده بودند در اولین بازی مقابل آبی های خوزستان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند، آن بازی با مشکلات زیادی روبرو بود اما این بار شرایط متفاوت است و پرسپولیس که در میانه فصل آنها در 12 بازی میان فصل خود 29 امتیاز کسب کرده اند و در نیم فصل کمتر از 15 امتیاز کسب کرده اند، اما به دنبال کسب 32 امتیاز در نیم فصل دوم هستند. سید صادقی هم که فصلش به پایان رسیده است هم مثل مرتضی پورعلیگانچی و یاسین سلمانی به لیست خوزستانی هایی اضافه شده که همیشه از این بازی دوری کرده اند.

آنها در این بازی خارج از خانه به امتیاز نیاز دارند و سیروس پورموسوی نیز در تلاش است تا قرمزها را که با 22 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند، متوقف کند. آبی های خوزستان در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اند و اگر در این بازی بدون امتیاز به میدان بروند، در دو هفته اخیر شرایط جدی تری برای ماندن در لیگ رقابت ها فراهم می شود. عثمان آندونگ که در بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان از زمین بازی اخراج شده بود در این دیدار غایب است و غایب قابل توجهی در تیم پورموسوی است.

تیم های استقلال خوزستان و پیرسوس تاکنون 11 بار به مصاف یکدیگر رفته اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و هشتم لیگ برتر| نکونام به خاطراتش رسید، استقلال به جهنم وطنی/ پرسپولیس به دنبال عبور از 2 استقلال!" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و هشتم لیگ برتر| نکونام به خاطراتش رسید، استقلال به جهنم وطنی/ پرسپولیس به دنبال عبور از 2 استقلال!"، کلیک کنید.