هشدار پلیس نسبت به وام‌فوری و کم‌بهره

هشدار پلیس نسبت به وام‌فوری و کم‌بهره

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، سردار جواد مختار رضایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مجرمان اینترنتی با وعده های دروغین و فریبکارانه از جمله وام های سریع و کم بهره، وام های سریع و بدون ضمانت، وام های میلیاردی در کمتر از سال، کاربران را فریب می دهند. 24 ساعت. و یا وام هایی با حداقل کارمزد و با دلایلی مانند کارمزد، هزینه های اداری و مالیات، مبالغ قابل توجهی را از آنها دریافت می کنند. در عین حال، در روش دیگری از کلاهبرداری، مجرمان کانال ها و صفحات جعلی ایجاد می کنند و با جذب مبالغ هنگفت، سودهای هنگفت و غیر واقعی ماهانه را وعده می دهند.

به گزارش تینو مدرن، رئیس اداره فکری و اجتماعی پلیس فتا فراکا به شهروندان توصیه کرد: هیچ نهاد و ارگان رسمی وام و سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی از جمله تلگرام انجام نمی دهد و این کانال ها و صفحات صرفا از برای غرور

مختار رضایی تاکید کرد: شهروندان عزیز توجه داشته باشند که مجرمان اینترنتی از ترفندهای مختلفی استفاده می کنند و حس اضطرار را در کاربران برای کلاهبرداری ایجاد می کنند. بنابراین قبل از انجام سرمایه گذاری یا پرداخت، لازم است از صحت و اعتبار آن اطمینان حاصل کرده و با مراجعه به منابع موثق، اطلاعات لازم را به دست آورید.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار پلیس نسبت به وام‌فوری و کم‌بهره" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار پلیس نسبت به وام‌فوری و کم‌بهره"، کلیک کنید.