هشدار هواشناسی برای این استان ها

هشدار هواشناسی برای این استان ها

به گزارش تینو مدرن، سازمان هواشناسی نسبت به زمین هشدار داد نارنجی وی گزارش داد: حداکثر سرعت باد در نواحی ساحلی و ساحلی استان های بوشهر و هرمزگان، میانه و شرق خلیج فارس و در مناطق دور از نیمه غربی تنگه ایران تا 50 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است. هرمز گفت: از اواخر وقت سه شنبه 8 اسفند ماه تا اواخر روز دوم فروردین شاهد وزش باد شدید و شدید خواهیم بود که حداکثر ارتفاع امواج دریا در مناطق ساحلی بیش از 1.5 متر و در دریا بیش از 2 متر خواهد بود. بودن مناطق. همچنین در این مناطق احتمال بارش باران و گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد موقت وجود دارد.

همچنین در نتیجه این تهدید جوی، خطر غرق شدن شناگران، پاره شدن تورهای ماهیگیری و آسیب به قفس ماهی، اختلال در تردد و فعالیت های دریایی به ویژه تردد کشتی های سبک، قایق های ماهیگیری و نیمه سنگین از بین رفته است. . فعالیت سکوهای نفتی دور از انتظار نیست.

بر اساس گزارش تینو مدرن، سازمان هواشناسی ممنوعیت شنا، ممنوعیت فعالیت های ورزشی و ماهیگیری، پرهیز از تردد قایق های سبک و نیمه سنگین، اتخاذ تدابیر لازم برای فعالیت های دریایی و دریایی و همچنین سکوهای نفتی در منطقه را توصیه کرده است. به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی و آماده مقابله با ضررهای احتمالی هستند..

این سازمان همچنین یک سطح هشدار داد رنگ زرد وی از افزایش حداکثر سرعت وزش باد که از صبح روز سه شنبه به حدود 50 کیلومتر در ساعت رسیده و ارتفاع امواج دریا در سواحل تا 1.5 متر و دور از ساحل به بیش از 1.5 متر رسیده است، خبر داد. . 8 اسفند لغایت پنجشنبه (11 فروردین) اعلام کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه این وضعیت جوی در نواحی ساحلی و دورافتاده استان های گیلان، مازندران و گلستان و پنجشنبه در نواحی ساحلی و دورافتاده استان های مازندران و گلستان پیش بینی می شود. .

با توجه به این خطر جوی، خطر غرق شدن شناگران، آسیب به تورهای ماهیگیری، آسیب به قایق های سبک، اختلال در فعالیت های ساحلی و دریایی دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی به منظور جلوگیری از خسارات و خطرات ناشی از این شرایط جوی فعالیت ماهیگیری و تفریحی، تردد قایق های سبک، ورود و خروج کشتی ها به بنادر را ممنوع و ممنوع اعلام کرده است. فعالیت های حمایتی صنایع دریایی

در اخطار نارنجی پیش بینی می شود رنگ سازمان هوا اثرات منفی و آسیب های احتمالی داشته باشد. هشدار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسیول برای رویارویی با یک پدیده مضر داده می شود. زنگ زدن رنگ زرد یعنی یک پدیده جوی ایجاد می شود که در رفت و آمد و انجام کارهای روزمره اختلال ایجاد می کند. این هشدار برای هشدار به مردم برای آماده شدن برای یک پدیده جوی که اندکی شدیدتر از حد معمول است صادر شده است. از سوی دیگر مسیولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار هواشناسی برای این استان ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار هواشناسی برای این استان ها"، کلیک کنید.