هشدارهای پلیس برای پیاده روی اربعین

هشدارهای پلیس برای پیاده روی اربعین

مدیر پلیس پیشگیری فارک با وجود اعلام آمادگی پلیس برای تامین امنیت زائران از مبدا تا مقصد، گفت: زائران مراقب وسایل شخصی خود بوده و با افراد مشکوک در ارتباط باشند.

به گزارش تینو مدرن، سردار علی مویدی در خصوص اقدامات پلیس برای جلوگیری از فرجه در کنگره بزرگ و مردمی اربعین حسینی گفت: توفیق خدمت به زائران حضرت اباعبدالله (ع) و فرهنگ عاشورایی را که بزرگترین نعمت است از خداوند شاکریم. جهان تشیع و به نوعی برای برخی حسادت تلقی می شود و ما حاضریم در این راه خدمت کنیم.

فرجه در حال برنامه ریزی برای اربین در سال جاری است

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات فرماندهان فارک در طول سال برنامه های متعددی برای برگزاری باشکوه و باشکوه این مراسم انجام شده است و در این راستا نیروی انتظامی با تمام توان در تلاش است خودت خدمت زیارتی اباعبدالله الحسین علیه السلام به گفته برخی بارزترین نهادی که در این زمینه گامی عاشقانه برداشته، نیروی انتظامی است و فرزا الحمدالله از این مراسم بهره کافی را برده است.

سردار ماویدی گفت: به برکت این فرهنگ و مکتب، اداره شهدا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی باز است و شاهد هستیم که ماموران نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت مردم روزانه جان خود را فدا می کنند.

ایجاد کمپ فرعی ابوذر ویژه پیشگیری از فرجه

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای انجام این وظیفه برنامه های مختلفی در قرارگاه فریسه مرکزی تدارک دیده شده است، گفت: این برنامه ها توسط دستگاه های مختلف تدارک دیده شده است که یکی از آنها مربوط به پلیس پیشگیری است که تحت نظارت فعالیت می کند. . خود اردوگاه ابوذر.

وی بیان کرد: یکی از آماده ترین برنامه ها در فارک به لحاظ تمرکز بر جنبه های مختلف و ادارات مختلف و کامل ترین برنامه هایی که در طول سال انجام می شود، تامین امنیت و خدمات رسانی به زائران عبدالله است. حسین و این نتیجه تدبیر و فکر مسئولان و وفاداری ماموران نیروی انتظامی است.

سردار ماویدی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که تدارک دیده ایم بتوانیم به بهترین نحو شاهد اجرای این فریضه مقدس و شریف والحی باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تصریح کرد: قرارگاه ابوذر طرح های متنوعی در مجموعه پیشگیری پلیس دارد و راهکارهای مختلفی را در طول سال طراحی کرده است که سه راهکار اصلی دارد و پیشگیری و مبارزه با سرقت اولین آنهاست. حوثی ها به جاده می روند و اجساد، جان و مال خود را به این جاده می فرستند.

استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی سازمانی و نظارت بر سطوح مختلف افراد

وی با بیان اینکه در این راهبرد قطعا رضایت مردم و سرمایه اجتماعی پلیس افزایش می یابد، یادآور شد: استفاده از توانمندی های درونی و بیرونی سازمانی به ویژه دوستی و همدلی ویژه شهروندان و مبارزه هدفمند با سارقان. و جنایتکاران ، از کنترل و نظارت پلیس در سطوح مختلف است.

رئیس پلیس پیشگیری فارک نیز گفت: پیش بینی و پیشگیری از سرقت و جلوگیری از ناامنی در محلات تردد زائران و امانت گذاشتن اموال خود از راهکارهای مهم پلیس پیشگیری در ایام اربعین است. سعی کنید با یک چتر امنیتی و کارشناسان و پلیس، به اموال مردم اعتماد کنید.

وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری یکی از گسترده‌ترین بخش‌های مجموعه فریست است، از برقراری آرامش و امنیت در جاده‌ها، خیابان‌ها، پاسگاه‌ها، گمرکات، راه‌آهن و فرودگاه‌ها و به‌ویژه پلیس پیشگیری خبر داد. در مسیرهای زائران و همچنین با سازماندهی منظم، هدفمند و موثر سعی در جلوگیری از تجمع آنها در مرزها دارد.

مسکن موقت برای کنترل ازدحام بیش از حد در مرزها

فرمانده پاسگاه انتظامی ابوذر اربعین فراض، کنترل چند لایه مردم از مبدأ تا مقصد را از وظایف پلیس پیشگیری عنوان و خاطرنشان کرد: برای مدیریت و کنترل مردم و مرزها، توقف در مسیر زائران. به عنوان مناسب. در صورت نیاز امکاناتی برای زائران عزیز در نظر گرفته شده است تا از ازدحام بی مورد جلوگیری شود. لذا از زائران تقاضا می شود با پلیس مستقر در این پایگاه ها صبور و همراهی لازم را داشته باشند.

زائران با پلیس مستقر در محورهای مواصلاتی همکاری لازم را داشته باشند

سردار مویدی همچنین در خصوص تامین ایست و بازرسی موقت و تقویت قرارگاه پاسگاه های پلیس برای امنیت بیشتر در این منطقه خبر داد و گفت: پاسگاه های زیادی در جاده های منتهی به مرزهای غربی برای ارتقای امنیت و ثبات وجود دارد. زائران گرامی و برای بررسی مدارک، درخواست پلیس برای جلوگیری از تردد زائران، همکاری با پلیس فعال این پاسگاه ها می باشد.

مهم است که مراقب باشید و حوادث مشکوک را به پلیس گزارش دهید

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: استقرار تیم های کشف و خنثی سازی در مبادی ترانزیتی به سمت مرزهای غربی یکی از اقدامات پیشگیرانه است که از زائران محترم تقاضا می شود در صورت برخورد با بسته ها یا وسایل مشکوک در طول این سفر هوشیار باشند. جاده ها می دهد جاده در حین رعایت فاصله آن، با نزدیکترین ایستگاه پلیس یا پلیس مستقر در جاده تماس بگیرید.

لزوم مراقبت از وسایل شخصی و پرهیز از تماس با افراد مشکوک

سردار معیدی خرم آبادی به تجمع تمامی ادارات پلیس پیشگیری برای تامین امنیت، آرامش و آسایش زائران اشاره کرد و گفت: مراقب باشید در مکان های شلوغ وسایل مشکوک را در کیف و کیف خود قرار ندهید و از پذیرش زائران خودداری کنید. از وام های مشکوک افراد ناشناس خودداری کنید.

تامین نظم و امنیت در مراسم اربعین مهمترین راهبرد پلیس است

وی همچنین گفت: تامین نظم و امنیت محورهای ترافیکی از دیگر راهکارهای پیشگیرانه پلیس در این امر است که باید ذهنی آرام و معنوی برای انجام وظایف خود در این زمینه داشته باشند و در این زمینه آمادگی های خوبی اندیشیده شده است. منطقه

سردار ماویدی بر لزوم سرعت و صداقت در ارائه خدمات گشت پلیس تاکید کرد و گفت: این امور می تواند موجب رضایتمندی زائران و افزایش احساس امنیت شود و این یکی از آرزوهای ما زنده بودن و توانمندی در طول سال است. برای شرکت در این امر فضای معنوی ایثار و شهادت را در بین زائران اباعبدالله الحسین (ع) فراهم کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری از بدبختی ادامه داد: همه اقدامات به گونه ای است که بتوانیم خدمت زائران عبدالله حسین علیه السلام داشته باشیم. در صورت لزوم نیروها را جدا کنید

آنها واحدهای گشت را در جاده های منتهی به مرزهای خروجی مستقر می کنند

سردار مویدی با بیان اینکه هر 20 کیلومتر در استان ها به سمت مرزهای خروجی، یگان های گشت پلیس با رعایت مقررات پلیس پیشگیری آماده خدمت رسانی به زائران هستند، ادامه داد: دوستان آمادگی کامل داشته باشند. آنها در خدمت زائران خواهند بود و در این زمینه 150 خودرو نیز وظیفه پشتیبانی از فعالیت های پلیس را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار سایت پلیس، وی به تشکیل تیم های مدیریتی از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ابوزر اشاره و اعلام کرد: نظارت بر اجرای صحیح قوانین، مقررات، برنامه ها و راهبردها از وظایف این تیم است که امیدواریم انجام شود. در نتیجه به مردم و زائران خدمات رسانی خواهد کرد و این تیم ها وظیفه دارند موانع و مشکلات را به سیستم مرکزی بیاورند و هوشمندانه تلاش کنند تا مشکلات را در اسرع وقت برطرف کنند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدارهای پلیس برای پیاده روی اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدارهای پلیس برای پیاده روی اربعین"، کلیک کنید.