هشدارهای هلال احمر برای شرایط برفی/ آماده باش امدادگران تا پایان بارش ها

هشدارهای هلال احمر برای شرایط برفی/ آماده باش امدادگران تا پایان بارش ها

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به بارندگی های جاری و پیش رو از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

صادق محمودی در گفت وگو با تینو مدرن. وی با اشاره به بارش برف در اکثر نقاط کشور گفت: درخواست از تمامی رانندگانی که ممکن است دارای خودروهای نامناسب، نبود فرصت زمستانی و عدم تجربه در شرایط زمستانی هستند در مدت دو روز از تردد در جاده های برفی خودداری کنند. . خدا نکند خود و دیگران را به خطر بیندازند.

همچنین از کوهنوردانی که در زمستان قصد صعود به برخی از ارتفاعات کشور را دارند درخواست می شود در زمان بارش برف از صعود خودداری کنند. همچنین تا یکی دو روز پس از بارش برف به مناطقی که احتمال بارش برف وجود دارد نروید.

محمودی به کوهنوردان توصیه کرد در کنار افراد مجربی باشند که اطلاعات کافی در مورد مسیرهای صعود و شرایط برف دارند. وسایل کوهنوردی، کفش مناسب، غذای مناسب و وسایل کوهنوردی مناسب به همراه داشته باشند تا در صورت ماندن طولانی مدت در منطقه بتوانند از شب تا صبح سفر کنند.

مسیول سازمان امداد و نجات هلال احمر در پایان به آمادگی نیروهای امدادی و پایگاه های هلال احمر اشاره کرد و گفت: پس از اخطار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، سازمان امداد و نجات. آنها همچنین امدادگران خود را برای آمادگی به تمام استان های هدف اعزام کرده اند و این آمادگی تا پایان بارندگی ادامه خواهد داشت.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدارهای هلال احمر برای شرایط برفی/ آماده باش امدادگران تا پایان بارش ها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدارهای هلال احمر برای شرایط برفی/ آماده باش امدادگران تا پایان بارش ها"، کلیک کنید.