نیویورک تایمز: مسئولان آمریکایی به ترور «هنیه» از سوی تل‌آویو اذعان کرده‌اند

نیویورک تایمز: مسئولان آمریکایی به ترور «هنیه» از سوی تل‌آویو اذعان کرده‌اند

به گزارش تینو مدرن، روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که مقامات آمریکایی به ترور رئیس دفتر فقید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از سوی رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند.

این روزنامه آمریکایی تاکید کرد که با وجود عدم پذیرش مسئولیت ترور شهید «اسماعیل هنیه» از سوی رژیم صهیونیستی، مقامات آمریکایی اذعان کرده‌اند که تل‌آویو مسئول ترور شهید هنیه است.

گفتنی است در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه «اسماعیل هنیه» رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و یکی از محافظان وی در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسیدند.

به گزارش تینو مدرن به نقل از الجزیره، تل آویو هنوز به طور رسمی مسئولیت ترور شهید اسماعیل هنیه را نپذیرفته است. از سوی دیگر، یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که اشغالگران قدس مسئولیت ترور هنیه را نمی‌پذیرند.

این در حالی است که روزگذشته تارنمای شبکه العربیه، در خبری اعلام کرد که دفتر رسانه‌ای رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی و انتشار تصویر اسماعیل هنیه نوشت که «از شر او خلاص شدیم».

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیویورک تایمز: مسئولان آمریکایی به ترور «هنیه» از سوی تل‌آویو اذعان کرده‌اند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیویورک تایمز: مسئولان آمریکایی به ترور «هنیه» از سوی تل‌آویو اذعان کرده‌اند"، کلیک کنید.