نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های ژئودینامیک آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳ – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های ژئودینامیک آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳ - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، فاطمه مهدی پور پیش از ظهر امروز در گفت و گو با همه خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای دهه 80 و بعد از زلزله شبکه ایستگاه. ژئودینامیک ایران برای نظارت بر تغییرات پوسته زمین و پذیرش تصحیح موقعیت ماهواره فوری توسط سازمان نقشه برداری کشور ایجاد شد.

وی همچنین گفت: اگرچه در ابتدای این شبکه انطباق برای دستیابی به اهداف مطالعه و تحقیق، اما کاربردهای عملی آن بود به آرامی بیشتر و خانه نقش اساسی ایفا کند چه زمانی این شبکه به عنوان یکی از شبکه های نقشه برداری اولیه در کشور عمل می کند.

مهدی پور تصریح کرد: تعیین چارچوب مرجع مختصات، مطالعه رفتار پوسته زمین، سفر و تهیه نقشه، بررسی پایداری ساختمان ها و سازه های مهم، اندازه گیری و پایش جو از مهمترین کاربردهای فعلی شبکه است. ژئودینامیک E.

مدیر نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بیان کرد: مدل سازی و تهیه نقشه های مخاطرات ( لغزش، سیل، زلزله، آتشفشان و …) که در پروژه های اجرایی و عمرانی کشور مورد استفاده قرار می گیرد و مسائل مدیریت بحران یکی از نتایج عملی و عینی راه اندازی این شبکه است که سال ها اخیرا به دست آورده است.

وی بیان کرد که تعداد ایستگاه ها ژئودینامیک 111 ایستگاه در کشور وجود دارد که 14 ایستگاه در آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز، اهر، کالیبرسراسر (بابر سفلی و اکان کهریز)، بناب، اسکواشترود، خسیسه، سراب (آردا و بهرمان) آماند، تسوج و ترکمن ها هستند وی افزود: در مجموعه فعلی 3 نفر کمتر و یک گیرنده در دو دهه اخیر وجود دارد. چه زمانی درد فرکانس کار می کند.

مهدی پور گفت: خانه در حال حاضر تعمیر و نگهداری و بازدید به صورت منظم و دوره ای، بارگذاری اطلاعات و پردازش اولیه داده های خام این ایستگاه ها توسط سازمان اداری و برنامه ریزی استان و نتایج فرآیند انجام می شود. چه زمانی به طور مرتب برای بایگانی و بهره برداری به آژانس نقشه برداری کشور ارسال می شود. در عین حال، در فرآیند نظارت بر قراردادهای خدمات تهیه نقشه، از داده های این ایستگاه ها برای بررسی محاسبات فنی استفاده می شود.

وی همچنین گفت: بیست سال از شروع به کار شبکه می گذرد ژئودینامیک و عواملی چون پیشرفت های تکنولوژیکی در این حوزه، طول عمر رسیورها، سختی مراجعات شخصی برای دانلود دستی اطلاعات و وجود مناطق تحت پوشش زیاد در استان، توسعه این شبکه برای ادامه فعالیت و کارایی موثر آن. اجتناب می شود. بدبختی بوده است

مدیر نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بیان کرد: بر اساس مطالعات طرح توسعه استان نیاز به 24 ایستگاه و بنا به دستور رئیس سازمان اعلام شده است. نوسازی و بهسازی ایستگاه ها ژئودینامیک در برنامه کاری سال جاری سازمان گنجانده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های ژئودینامیک آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳ – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های ژئودینامیک آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳ – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.