نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»

سازمان پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛

نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»

دومین نشست از سلسله نشست های «مدیریت بدن و خود مدیریتی در جامعه معاصر ایران» دوشنبه 30 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، کارگروه ساماندهی مد و لباس به صورت تعاونی. پژوهشکده فرهنگ، هنر و ارتباطاتدومین نشست از سلسله جلساتمدیریت بدن و بهداشت بدن در جامعه معاصر ایران“موضوع”مدیریت ظاهر و هویت زنان“آنها انجام دادند.

در این نشست علامه طباطبایی ابراهیم اخلاصی از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و معصومه تقی زادگان از اعضای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به ریاست مهدی تکلو سخنرانی خواهند کرد. پژوهشگر مطالعات جنسیت و جامعه.

این جلسه در روز دوشنبه 9 بهمن 1402 تشکیل شد. از ساعت 15 الی 17 برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق لینک skyroom.online/ch/ricac/research این نشست را از طریق اینترنت دنبال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»"، کلیک کنید.