نجات ۱۰ نفر در آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی دختران در تهران

نجات ۱۰ نفر در آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی دختران در تهران

تینو مدرن:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت 2:09 بامداد یک مورد حادثه آتش سوزی در اردوگاه دانش آموزی خیابان جمال زاده با سامانه 125 گزارش شد و ظرف سه دقیقه نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال مالکی همچنین گفت: در ساختمانی 6 طبقه که هر طبقه آن 6 اتاق و طبقه اول آن 10 دانش آموز دارد، به دلیل اتصال سیم برق کولر آبی که روی زمین قرار داشت، آتش سوزی در این طبقه رخ داد. . پنجره طبقه اول

ملکی ادامه داد: آتش در خارج از ساختمان بود و به دلیل دود بودن درب، دود به طبقات سرایت نکرد و آتش نشانان همزمان با اطفای حریق، 10 دانش آموز را که در دود و گرما محاصره شده بودند، خارج کردند.

وی یادآور شد: در چند روز گذشته شاهد آتش سوزی در یک اردوگاه دانش آموزی بودیم و در آغاز سال تحصیلی تامین امنیت این مراکز و سایر کانون های دانش آموزی حائز اهمیت است و سازمان آتش نشانی نیز در این زمینه آماده است. توجه در زمینه تامین امنیت مراکز با امضای قرارداد همکاری اقدام می کنند.

منبع: رادار اقتصادی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات ۱۰ نفر در آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی دختران در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات ۱۰ نفر در آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی دختران در تهران"، کلیک کنید.