نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد

نتایج سومین المپیاد برق دانشگاه آزاد عشقاد اعلام شد

نتایج سومین المپیاد کارشناسی برق دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر اعلام شد.

مهدی دهقانی اشکری، عضو هییت علمی دانشکده مهندسی برق و دبیر سومین المپیاد حرفه ای برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنای از برگزاری سومین المپیاد حرفه ای برق خبر داد. المپیاد دانشجویان مهندسی برق استان یزد در دانشگاه آزاد اشکره برگزار شد.

نتایج سومین المپیاد برق دانشگاه آزاد عشقاد اعلام شد

وی همچنین گفت: هدف از برگزاری این المپیاد برگزاری آزمون های تیوری و عملی و معرفی نفرات برتر هنرستان های استان یزد برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر و معرفی این افراد به صنعت و آموزشگاه بود.

نتایج سومین المپیاد برق دانشگاه آزاد عشقاد اعلام شد
عضو هییت علمی دانشکده مهندسی برق و دبیر سومین المپیاد برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکره نیز گفت: این المپیاد استانی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و با حمایت شیوا است. آمواج و آرین نیرو در دو حوزه طراحی مدارهای کنترل و قدرت و طراحی و اجرای مدار توسط کنترلرهای منطقی و مجموعاً 60 شرکت کننده از هنرستان های شهید رجایی، شهید چمران و شهید منتظر قایم و زکایی یزد. در این المپیاد شهید چمران میبد، شهید باهنر بافق، شهید مدنی زرچ، شهید بهشتی مهریز و هنرستان نمونه دولتی حضور داشتند.

نتایج سومین المپیاد حرفه ای برق دانشگاه آزاد اشکری اعلام شد.

دهقانی اشکری تصریح کرد: دانشجویان علاوه بر این المپیاد از مرکز و تجهیزات گروه مهندسی برق دانشگاه شامل آزمایشگاه های PLC، کارگاه مدار کنترل، کارگاه اتوماسیون و کارگاه کنترل PLD بازدید کردند.
وی تصریح کرد: در پایان این المپیاد ایمان باخاریان تفتی و امیرمحمد دارا شیری از هنرستان عباس ابن علی تفت به ترتیب اول تا دوم و محمدمهدی یاوری فرد، سید سجاد امامی و امیرحسین خانی از هنرستان شهید چمران شدند. یزد و محمد اسلامی مهدی آبادی از هنرستان شهید منتظر قایم یزد در مراسمی که در سالن اجتماعات پروانه باز با حضور مسیولین دانشگاه برگزار شد به عنوان نفرات برتر المپیک شناخته شدند.

نتایج سومین المپیاد حرفه ای برق دانشگاه آزاد اشکری اعلام شد.

عضو مدرس گروه برق و دبیر سومین المپیاد حرفه ای برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گفت: دانشجویان واجد شرایط در صورت انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال تحصیلی از تخفیف برخوردار می شوند. واحد اشکذر جهت ادامه تحصیل.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد"، کلیک کنید.