مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی

مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی

تینو مدرن/اصفهان مدیرکل مدیریت بلایای طبیعی استان اصفهان از وقوع آتش سوزی در یک واحد تولید الیاف و استخوان در شهرک صنعتی دولت آباد خبر داد.

منصور شیفاروش در گفت وگو با تینو مدرن، درباره آتش سوزی در واحد تولید استخوان اظهار کرد: 10 تیم اطفای حریق و آتش نشانی با تجهیزات و ماشین آلات نجات و یک دستگاه تانکر آب از سازمان آتش نشانی شهرداری های اصفهان و شاهین شهر و شهرستان های منطقه و صنعت … دولت آباد. این شهرستان برای اطفای حریق در واحد الیاف و استخوان سازی به شهرک صنعتی دولت آباد اعزام شد.

وی همچنین گفت: آتش سوزی امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از شبکه های واحد تولیدی مذکور آغاز شد و سه شبکه دچار آتش سوزی شدند.

مدیرکل مدیریت حوادث غیرمترقبه استان اصفهان بیان کرد: عملیات اطفای حریق پایان یافته و برای جلوگیری از سرایت آتش به واحدهای اطراف، دیواره یک غار با لودر تخریب شده است.

شیماملک گفت: عملیات ایمن سازی و پاکسازی محل ادامه دارد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی"، کلیک کنید.