ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه 17/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است

در مجمع عمومی امروز گفته شد؛

جلوگیری از حضور یکی از اعضای شورای شهر در منطقه 17 شربیانی: این اتفاق یک رسوایی تاریخی است.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: روز گذشته بنده را در شهرداری منطقه 17 متوقف کردند و این به عنوان یک رسوایی تاریخی در تهران ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، جعفر شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اعلام کرد: در سه سال گذشته من به عنوان نماینده مردم تهران سعی کردم کار مردم در مناطق مختلف شهر را پیگیری کنم و گفتم: با توجه به حساسیت ها و حساسیت های حوزه معماری و شهرسازی برخی مردم از مسایل این موضوع مطلع نیستند. میدان، و این در برخی موارد منجر به رشوه و فساد شده است و من در دوره نمایندگی تصمیم گرفتم مشکلات مردم را در قالب یک مشکل، یک راه حل حل کنم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در 30 ماه گذشته تلاش و اساس من این بود که قانون را رعایت کنم و در آن چارچوب سعی کردم به وظیفه خود به عنوان نماینده عمل کنم که یکی از آنها این است. بیشترین. دلایل اصلی آن مربوط به نظارت بر کار و حضور مردم است. من بر اساس فرمایشات رهبری در خصوص حضور مردم و در 52 جلسه ای که در 3 سال گذشته در مناطق مختلف برگزار کردیم این کار را انجام داده ام. اساس کار من است.

شربیانی به حادثه دیروز منطقه 17 پرداخت و ادامه داد: روز 27 اردیبهشت به جلسه ای با مردم انقلابی منطقه 17 رفتم و پیش از این نیز برای هماهنگی و شرکت در این جلسه رفتم و در موارد قبلی در سایر موارد مناطق، نامه های رسمی و اداری انجام شد و تمامی آداب و رسوم و پروتکل های لازم در نظر گرفته شد. چهارشنبه گذشته با دفتر من تماس گرفتند و گفتند که شهردار منطقه در روز 27 اردیبهشت (آخرین روز) به دلیل تعطیلات در دسترس نبود، اما این اتفاق یک بار پیش از این رخ داد و با این ذهنیت که تصمیم گرفتم در 17 ماه حضور داشته باشم. . بخشداری با وجود عدم حضور فرماندار

وی در ادامه توضیحات توضیح داد: در مدت حضورم در شورای شهر سعی کردم مشکلات را رسانه ای نکنم و مشکلات را با شهردار تهران و معاونانش در میان بگذارم و همچنان به این اصول پایبند هستم. در همین راستا قبل از سفر به شهرداری منطقه 17 دو گفت و گو با آقای باگیری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و خدمات شورای شهرداری تهران و فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران داشتم. در منطقه 17 باشد.

شربانی ادامه داد: دیروز قبل از اینکه به منطقه 17 برسم، دوستانم قبل از من به منطقه آمدند و گفتند که هیچ چیزی آماده نیست، حتی دسترسی لازم برای حل مشکلات مردم در سیستم شهرداری و حتی آقای سیفی وجود ندارد؛ در حالی که در این زمینه به منطقه 17 رسیدیم. فرماندار منطقه 17 هم آماده نیست. اما با همه این موارد با در نظر گرفتن این موارد به منطقه آمدم چون هدف ما حل مشکلات مردم است.

وی همچنین با اشاره به آن حادثه، آن را یک رسوایی تاریخی دانست و گفت: روز گذشته بنده در شهرداری منطقه 17 مسدود شدم و این موضوع به عنوان یک رسوایی تاریخی در تهران ثبت می شود و طبیعی بود که حق خود را نادیده بگیرم. مردم و به همین دلیل به دلیل ممانعت از رفتنم به ساختمان شهرداری به میز حراست شهرداری رفتم و با مردم صحبت کردم.

یکی از اعضای شورای اجرایی شورای شهر تهران با طرح این سوال که مشخص نیست شهردار تهران با منتقدان خود در شورا چه مبنای فکری دارد، گفت: این گونه افکار انحصاری است.

شربانی گفت: دوستان ما در شهرداری نباید خودشان را با زمان آقای قالیباف مقایسه کنند که خیلی کارها انجام شده و تکرار می کنم. بنده دیروز در شهرداری مسدود شدم.

وی به برخی مشکلات دیگر برای سایر اعضای شورای شهر تهران اشاره و تصریح کرد: برای برخی دیگر از اعضا مانند آقایان آخریان و خانم نجفی مشکلات زیادی وجود داشته است و اگر این سه نفر از اعضای شورای شهر تهران نباشند. شورای شهر. رای نمی دهد آقای زاکانی شهردار تهران شد!

عضو کمیته رهبری شهر تهران ادامه داد: این نوع رفتارها سروصدای رسانه های بیگانه و ضدانقلاب را به همراه داشته و شاهد بودیم که در این مدت با اعضای شهر تهران مقابله کردند.

شربانی همچنین به هزینه های سنگین رسانه های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: تحت تاثیر این ساخت و سازها قرار نخواهیم گرفت و به خدمت رسانی به مردم ادامه می دهیم.

وی در مورد اینکه دلیل اصلی ترس منتقدان چیست، گفت: سوال دیگری که وجود دارد این است که چرا شهردار تهران از ارایه مشکلات شهر تهران واهمه دارد و سوالات زیادی وجود دارد که باید مطرح شود. حل شد. .

عضوهییت اجرایی شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی تصور می کنند در شهرداری تهران به دستاوردهای تاریخی رسیده اند، گفت: اما حقیقت چیز دیگری است!

شربانی بیان کرد: موضوع دیگری که مورد انتقاد قرار گرفته، انتصاب به دور از شایسته محفیلی است که در این دوره شهرداری شاهد و شاهد بودیم و افراد کوچک به عنوان مدیران شهرداری انتخاب می شوند!

وی همچنین گفت: من اهل گروه و حزب نیستم، بلکه کارگر هستم و از جنوب شهر رای دادم و دفاع از حقوق مردم را وظیفه خود می دانم.

یکی از اعضای شورای شهر تهران ضمن انتقاد از روابط عمومی منطقه 17 و تهیه فیلم جعلی و انتشار آن در شبکه های اجتماعی گفت: روابط عمومی دروغ گفت و وقتی خواستم به نمازخانه بروم فیلمی برای بچه ها گرفتند و منتشر کردند. عکس های پاچگلی گرفته شد.

شربانی ادامه داد: در طول 5 دوره گذشته مدیریت شهری شورا تا این حد تحقیر نشده است و هیچ گاه شاهد این خفقان در شورا نبوده ایم و پس از آن دوره ما به عنوان یک دوره خاص یاد خواهد شد.

وی گفت: در آینده نیز به سفرهای خود ادامه می دهم و با وجود موانع در مناطق حضور خواهم داشت و حتی برای رفع مشکلات مردم پشت دروازه مناطق می نشینم و به وظایف خود عمل می کنم. احترام کامل به قانون

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه 17/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه 17/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است"، کلیک کنید.