ملی پوش والیبال: یک لحظه هم از جنگیدن دست برنمی داریم

ملی پوش والیبال: یک لحظه هم از جنگیدن دست برنمی داریم

دفاع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می دهم دست از تلاش برندارم و با تمام توان برای کسب نتایج بهتر بجنگم.

به گزارش تینو مدرن، در آغاز هفته دوم لیگ ملت های 2024، سه شنبه پانزدهم خردادماه از ساعت 13:50 بعد از ظهر، تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن میزبان دومین دوره مسابقات به برتری رسید. هفته، 3-0 به پایان رسید با نتایج 25-23، 25-22 و 25-2 شکست خورد.

مهدی سلوه پس از این دیدار گفت: همه تیم ها متفق القول بودند که گذشته را فراموش کنند و در هفته دوم لیگ ملت ها نتایج بهتری کسب کنند. اولین بازی ما مقابل ژاپن میزبان بود و از هر نظر اختلاف ما با تیم اول آسیا مشخص بود. تا اواسط این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتیم اما آنالیز ما از ژاپن جواب نداد و نتوانستیم آنطور که می خواستیم جریان بازی را کنترل کنیم. بازیکنان ژاپن به شوتزنی خوب هم شهرت دارند و توانستند در لحظات مهم مسابقه به تیم ایران فشار بیاورند. من به آنها برای این نتیجه تبریک می گویم.

وی ادامه داد: برنامه تیم ملی از پایان ست دوم تغییر کرد و باید با برنامه پیش می رفتیم و از ست سوم تهدید سرویس های خود را افزایش می دادیم تا ژاپن را تحت فشار قرار دهیم و قدرت بگیریم. مزایای حفاظت و مالکیت همین موضوع باعث شد تعداد خطاهای انفرادی و سرویس های تیم ایران بیشتر شود و فاصله ما با ژاپن در ست سوم بیشتر شود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم پیروز شویم.

مدافع میانی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم با روحیه مثبت و تمام توان برای مسابقات بعدی برنامه ریزی کنیم. قول می دهم از تلاش برای کسب نتایج بهتر دست نکشیم و با تمام توان مبارزه کنیم. امیدوارم بتوانیم در جلسات بعدی مردم را خوشحال کنیم.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملی پوش والیبال: یک لحظه هم از جنگیدن دست برنمی داریم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملی پوش والیبال: یک لحظه هم از جنگیدن دست برنمی داریم"، کلیک کنید.