معصومی و فیروزپور به دیدار فینال راه یافتند/ اطری، لطفی و یزدانی در دیدار رده بندی

جام کشتی آزاد یاشاردقو

معصومی و فیروزپور به فینال رفتند، اطری، لطفی و یگاندی نیز در دیدار رده بندی حضور داشتند.

دومین دوره رقابت های پنج وزن رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه صبح امروز در آنتالیا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
در وزن 61 کیلوگرم رضا مومنی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مقابل داورن امیرخان از قزاقستان به برتری رسید. آنها در دیدار بعدی زنابازار زنده بود از مغولستان را با نتیجه 8 بر 4 شکست دادند و راهی یک چهارم نهایی شدند. مومنی در این مرحله مقابل ماسانوسکه اونو از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در آخرین دیدار به گروه بازنده ها راه یافت. مومنی در این گروه رقیب قرقیزستان را با نتیجه 6 بر یک شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت. رضا اطری در دور اول با نتیجه 10 بر 1 و ضربه فنی وینچنزو پریدو از ایتالیا را شکست داد. در دیدار بعدی نیز سابان کیزیلت از ترکیه با نتیجه 12 بر صفر به پایان رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. آتاری در این مرحله استیون لارکینگ از آمریکا را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل اونو از ژاپن با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و راهی مسابقات رده بندی شد.
در وزن 70 کیلوگرم امیر محمد یزدی در نخستین دیدار با نتیجه 6 بر 2 مقابل محمدعلی عموزاد دیگر نماینده کشورمان به برتری رسید. وی در دور بعد ادوارد شیتس از آمریکا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل انس اوشلو از ترکیه با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یزدانی در این مرحله مقابل تولگا تومور اوچیر از مغولستان با نتیجه 10 بر 5 شکست خورد و راهی مسابقات رده بندی شد. با شکست ایزدانی آموزد از دور مسابقات کنار رفت.
در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در اولین دیدار با نتیجه 10 بر صفر دمجین باتزول از مغولستان را شکست داد. وی در دیدار بعدی عبدالجلیل شبانف از آذربایجان را با نتیجه 11 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله 7 بر صفر مقابل محمد گامری از ترکیه به برتری رسید و راهی فینال شد.
در وزن 125 کیلوگرم محمدرضا لطفی در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مقابل لخاگواگرل منختور دارنده مدال های نقره و برنز جهان از مغولستان پس از استراحت دور اول و با توجه به حضور حریف خود در دور دوم به برتری رسید. بازی فینال به گروه بازنده ها رفت. لطفی در این گروه مقابل نیکا برولاوا از گرجستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد. امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم اوکتای جیفتجی از ترکیه را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. وی در این مرحله مقابل سولومون مناشویلی از گرجستان با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هاکان بویوکجینگیل از ترکیه را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معصومی و فیروزپور به دیدار فینال راه یافتند/ اطری، لطفی و یزدانی در دیدار رده بندی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معصومی و فیروزپور به دیدار فینال راه یافتند/ اطری، لطفی و یزدانی در دیدار رده بندی"، کلیک کنید.