مرگ ۲۸ تن و مصدومیت ۱۸۴ تن از زائران اربعین در تصادفات رانندگی/ کاهش چشمگیر خسارات جانی تصادفات

مرگ ۲۸ تن و مصدومیت ۱۸۴ تن از زائران اربعین در تصادفات رانندگی/ کاهش چشمگیر خسارات جانی تصادفات

رئیس پلیس راهور فراکا از کاهش تعداد زائران کشته و زخمی شده اربین در کشور خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت وگو با تینو مدرن وی آخرین آمار ورود و تصادفات زائران اربعین حسینی به این کشور را تشریح کرد و گفت: آمارهای ما نشان می دهد که از ابتدای ماه صفر تا ساعت 24 روز یکشنبه 77 درصد زائران عراقی راهی عراق شده اند. در پایان روز اربعین با خودروهای شخصی و 20 درصد با اتوبوس به پایانه های مرزی رفتند. حدود سه درصد با وسایل حمل و نقل دیگر مانند هواپیما، قطار و … سفر می کنند.

90 درصد زائران اربعین به کشور باز می گردند

وی گفت: بیش از 90 درصد زائران اربعین به کشور خود بازگشته اند و بقیه امروز و فردا باز خواهند گشت.

رئیس پلیس راهور فرجا همچنین به آمار تصادف زائران اربعین در داخل کشور پرداخت و گفت: این آمار مربوط به زائران ایرانی است و بر این اساس تا پایان یکشنبه شب 19 تصادف برای زائران رخ داده است. 28 نفر در این حوادث در جاده های کشورمان جان خود را از دست دادند. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشته است. البته همانطور که بارها گفته شده یک کشته و جراحت توسط پلیس در تصادفات زیاد است و باید از آن جلوگیری کرد.

حسینی درباره تصادفات مجروحان نیز گفت: به طور کلی از ابتدای صفر تا پایان روز یکشنبه 91 مورد مصدومیت مربوط به زائران اربعین در جاده های کشور رخ داد که در این موارد 184 نفر مجروح شدند. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش داشته است.

به گفته وی، ترددها 15 درصد افزایش یافته و استقرار ماموران پلیس راه تا بازگشت آخرین زائران ادامه خواهد داشت.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ ۲۸ تن و مصدومیت ۱۸۴ تن از زائران اربعین در تصادفات رانندگی/ کاهش چشمگیر خسارات جانی تصادفات" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ ۲۸ تن و مصدومیت ۱۸۴ تن از زائران اربعین در تصادفات رانندگی/ کاهش چشمگیر خسارات جانی تصادفات"، کلیک کنید.