مردم منتظر پاسخ دولتمردان به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

مردم منتظر پاسخ دولتمردان به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا هستند - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

کانون اسلام سید احمد جباری در گفتگو با خبرنگار تینو مدرن با بیان اینکه خبر بسیار ناراحت کننده و ناراحت کننده ای شنیدم گفت: هیجان زده وی با اشاره به توهین و شجاعت سفیر استرالیا به ارزش ها و مقدسات ما خاطرنشان کرد: این توهین یک توهین و بی احترامی واقعی به مردم عزیز، نجیب و نجیب ایران اسلامی بود که در برابر معجزه کثیف آنها استفاده خواهد شد.

وی سپس به سخنان خود افزود: او سزاوار این وحشیگری است که به مردم عزیز ما توهین کرده است، این توهین باعث می شود که هر فرد صادق و کوشا با مقامی به پا خاست. دریافت کرد دین استراحت کن و بی احترامی حتما عکس العمل نشان خواهند داد.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: ما قرآن کریم و رهنمودهای جهانی زندگی و شریعت را داریم، همه رهنمودهای زندگی انسان در آنجا تعریف شده است و برای کسانی که در خاک و گل و خاک هستند نیاز به نسخه ننگین است. آنها در خاک و خاک زندگی نمی کنند. رویه حیوانات زندگی خود را سپری کردند، این وظیفه آنها نیست که چنین دستوراتی را به ما بدهند.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: ادعای آنها این است که ما در بهشت ​​زندگی می کنیم و بقیه مردم در جنگل و وحشیگری زندگی می کنند و جان حیوانات به معنای واقعی کلمه به همه آنها می ارزد. در

وی تصریح کرد: از مردم و دولت ما خواستند که در اروپا و کشورهای دیگر که اعمال حیوانی مانند همجنس گرایی دارند قوانینی را در کشور ما که بیانگر چنین مسائلی است، اجرا کنند.

مردم منتظر موضع قاطع دولت هستند

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: این امر جدا از بعد دینی مورد نکوهش و نکوهش جمهوری اسلامی ایران بوده و جایگاه مسئولان برای برخورد شایسته با این گونه افکار و عقاید است. و آنچه در نظام جمهوری اسلامی صادق است، مردم ما منتظر برخورد قاطع جمهوری اسلامی و مسئولان فعلی هستند.

حجت الاسلام جباری تاکید کرد: عزل چنین سفیری ناخواسته و نالایق خواسته مردم عزیزمان است و ثانیاً ملتزم به رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران هستند و اگر سفیر و کارمندی که وارد جمهوری اسلامی شود، باید به آنها احترام گذاشته شود، خطوط و خطوط قرمز و رهنمودها را رعایت کنند، کشور عزیز ما باید حقیقت را بداند و نسبت به جنایات و مجازات هایی که برای آن افراد وحشی و وحشی اعمال خواهد شد، هشدار داد. ، تا کارهای لازم انجام شود. گرفتار انجام این کارها شد.

وی تصریح کرد: در مورد هولوکاست که موضوعی ساختگی و ذهنی است و حقیقتی ندارد، در کشورهای اروپایی اگر کسی حتی دانشمندان رای دهد باید به اشد مجازات محکوم شود و از همه حقوق محروم شود و در اسلام جمهوری، آن خط قرمز را باید اینگونه دنبال کرد.

امام جمعه محمودآباد همچنین گفت: امیدواریم با توجه به فضای مجازی و جنگ نرمی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، خواسته ها و مطالبات مردم مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در حوزه فرهنگی نیز اقدامات خوبی انجام شود.

حجت الاسلام جباری یادآور شد: برای اینکه بتوانیم الگوی بهتری برای جوانان امروز باشیم باید اقدامات بزرگی در حوزه فرهنگی انجام شود و مسئولان سطح اول به فکر آنها بودند و برای مسائل فرهنگی برنامه داشتند و بودجه اختصاص دادند. .

امام جمعه محمود آباد گفت: امیدواریم این دولت ردیف بودجه ای برای فعالیت های فرهنگی در نظر بگیرد تا مسئولان فرهنگی ما برای فعالیت های فرهنگی انگیزه و برنامه داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم منتظر پاسخ دولتمردان به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم منتظر پاسخ دولتمردان به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.