مدارس این شهرهای کشور فردا (شنبه 12 اسفند) تعطیل شدند

مدارس این شهرهای کشور فردا (شنبه 12 اسفند) تعطیل شدند

به گزارش آنلاین از رسانه ها، مدارس برخی از شهرهای این کشور فردا شنبه 21 اسفند 1402 به دلایل مختلف از جمله کاهش دما و یا شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیل شد.

شکایات:

استاندار گیلان گفت: با توجه به احداث شعب اخذ رای در بسیاری از مدارس استان و تمدید زمان برگزاری انتخابات و تمدید چند مرحله از زمان آن، فردا 21 اسفندماه تمامی مراحل مطالعاتی استان انجام نمی شود. برگزار شود. و حضور پرسنل در دفاتر با 2 ساعت تاخیر خواهد بود.

درجات:

معاون عملیات و توسعه دارایی استان سمنان گفت: فردا شنبه 21 اسفند 1402 تمامی مراکز آموزشی استان تعطیل و کار ادارات و دستگاه های اجرایی با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود.

نام:

استاندار مرکزی گفت: تمامی مدارس مقاطع مختلف این استان در روز شنبه (21 اسفند) تعطیل است.

آذربایجان غربی:

بر اساس اعلام رییس مرکز انتخابات آذربایجان غربی در تاریخ 21 اسفند ماه 1402 مدارس محل اخذ رای در سراسر آن استان تعطیل است. آن یکی

اصفهان:

رییس مرکز انتخابات استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به تمدید ساعت رای گیری و حضور دبیران لیگ های انتخاباتی و استقرار بسیاری از شعب مدارس، کلیه مدارس این استان در نوبت صبح روز شنبه تعطیل است. .

کاشان:

مدیر روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی کاشان و عدم حضور دانش آموزان خبر داد.

کریسمس:

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرماشان: فردا شنبه 21 اسفندماه مدارس استان کرماشان در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

مازندران:

مدارس استان مازندران با موافقت استاندار مازندران به دلیل اینکه بخش قابل توجهی از آنها مراکز رای گیری بوده و یا بخش زیادی از معلمان در مراکز اجرایی بوده اند تعطیل است.

چهارشنبه و شاد:

مدیر کل آموزش و پرورش ایرنا چهارمهال و بختیاری گفت: با توجه به تمدید مهلت رای گیری و مشارکت جمع کثیری از معلمان در برگزاری انتخابات و استفاده از مدارس استان به عنوان مرکز اخذ رای با نظر استاندار. ، هیچ گونه فعالیت آموزشی مدارس استان وجود نداشت.

قزوین:

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: کلیه مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر استان قزوین فردا/شنبه تعطیل است.

بوشهر:

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بر اساس تصمجله تینو مدرناد انتخابات صبحگاه کلیه مقاطع تحصیلی این استان فردا شنبه تعطیل است.

هرمزگان:

معاون سیاسی امنیتی و رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش روز شنبه 21 اسفندماه مدارس و مقاطع تحصیلی در سراسر استان تعطیل است.

شمال خراسان:

استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت مطالعاتی تمامی مقاطع تحصیلی استان در روز شنبه 21 اسفندماه در 2 شیفت صبح و عصر برگزار می شود.

خوزستان:

رییس مرکز انتخابات خوزستان از غیبت تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس این استان در روز شنبه خبر داد.

لرستان:

آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: فردا (شنبه 21 اسفند) مدارس این استان تعطیل است.

همدان:

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان: روز شنبه 21 اسفندماه مدارس استان همدان به نوبت صبح نرفتند.

کشور:
رییس مرکز انتخابات استان قم: روز شنبه 21 اسفندماه تمامی مدارس استان قم تعطیل است.

یزد:

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: فردا شنبه تمامی مقاطع تحصیلی در استان و تمامی مدارس بدون آمادگی و با 2 ساعت تاخیر در میدان مجازی فعال می شود.

ایلام:

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: فردا شنبه صبح کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این استان تعطیل است.

کردستان:

با موافقت اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، فردا شنبه 21 اسفندماه مدارس استان کردستان تعطیل است.

دانش:

رییس کمیته ارتباطات مرکز انتخابات استان زنجان گفت: فردا تمامی مدارس در هر دو دوره تعطیل است.

سیستان و بلوچستان:

با توجه به شرایط جوی و همچنین استقبال خوب مردم از مراکز اخذ رای و تمدید مهلت رای گیری با تصمیم کانون بحران استان، فعالیت کلیه مدارس استان از طریق اینترنت برگزار می شود. (مجازی) و از طریق اینترنت. شبکه شاد فردا شنبه 21 اسفند.

گلستان:

اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه اکثر انتخابات توسط معلمان و در مدارس برگزار می شود، فردا شنبه 21 اسفندماه تمامی مدارس استان به صورت ناآماده برگزار می شود.

کرمان:

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان: مدارس کل استان در روز شنبه تعطیل است.

جنوب خراسان:

با توجه به تداوم سردی هوا و افزایش بی سابقه مصرف گاز در بخش خانگی، افت فشار به وجود آمده است، بنابراین تمامی مراکز آموزش عالی، مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی آماده نخواهند بود و بقیه دولت و نه . – موسسات دولتی تعطیل خواهند شد.

البرز:

مدارس البرز از 21 اسفندماه بدون مشوق هستند و کارکنان در تمامی کلاس ها در مرخصی تشویقی خواهند بود.

فارسی:

فعالیت مدارس استان فارس در روز شنبه (21 اسفند) ناآماده اعلام شد

خراسان رضوی:

آموزش و پرورش در خراسان رضوی: به دلیل برودت هوا فردا شنبه 21 اسفندماه کلیه فعالیت های آموزشی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در 23 شهرستان خراسان رضوی آماده نمی شود.

آذربایجان شرقی:

به دلیل حضور گسترده معلمان در شعب اخذ رای، مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل است.

اردبیل:

بنا به دستور استاندار اردبیل فردا شنبه 21 اسفند غایب خواهد بود.

تهران:

رییس مرکز انتخابات استان تهران اعلام کرد: مدارس محل اخذ رای در تهران فردا تعطیل است.

مشهد:

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضاوی گفت: کلیه فعالیت های آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهر مشهد در روز شنبه 21 اسفندماه در 2 نوبت صبح و عصر و از طریق پیمایراسان شاد برگزار می شود.

تربت:

مسیول روابط عمومی تربت حیدریه استان مهدی ناصری اعلام کرد: فردا شنبه 21 اسفندماه مدارس تربت حیدریه در تمامی مقاطع تحصیلی و کار مدیریت، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان تعطیل است. ” آغاز خواهد شد. 2 ساعت تاخیر

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس این شهرهای کشور فردا (شنبه 12 اسفند) تعطیل شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس این شهرهای کشور فردا (شنبه 12 اسفند) تعطیل شدند"، کلیک کنید.