مداح: دوست داشتم رنگ مدال کیانی طلایی شود

مداح: دوست داشتم رنگ مدال کیانی طلایی شود

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ مینو مداح مربی کیانی که در این جاده زحمات زیادی کشیده است، گفت: روز بسیار سختی بود اما بسیار خوب و خاطره انگیز بود. خیلی دلم می خواست رنگ این مدال طلایی باشد و دل مردم عزیزمان را آنقدر شاد کند که از خوشحالی آنها شاد باشیم. در هر صورت رنگ مدال نمی تواند طلایی باشد.

وی همچنین گفت: در واقع ما زیاد جا نگذاشتیم. خدا را به خاطر افتخاری که به ما داده سپاسگزاریم. برای اجر صبری که خود خداوند بعد از 3 المپیک به من داد و این افتخار و افتخار نصیب ما شد و امیدوارم دختران ایران همیشه بر روی زمین بدرخشند.

مداح همچنین درباره تاثیر موفقیت ناهید کیانی بر دختران ایرانی گفت: ناهید برای اولین بار مدال طلای جهان را به دست آورد و برای خیلی ها الهام بخش شد. در نهایت فکر می‌کنم این مدال تعداد بانوان تکواندوی ما را بسیار افزایش می‌دهد و دختران ما می‌توانند در تکواندو بهتر از قبل خود را نشان دهند زیرا واقعاً شایسته آن هستند.

کیانی در پایان در خصوص روند آماده سازی المپیک گفت: دریافت سهمیه المپیک را از حدود 2 سال و نیم پیش آغاز کردیم. بعد از قهرمانی آسیا، دختران به این باور رسیدند که می توانند بر بام آسیا و جهان بایستند. خدا را شکر که این پیروزی برای اولین بار در المپیک به دست آمد، امیدوارم دل همه کسانی که با ما همدردی هستند شاد شود.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مداح: دوست داشتم رنگ مدال کیانی طلایی شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مداح: دوست داشتم رنگ مدال کیانی طلایی شود"، کلیک کنید.