محکومیت شدیدالحن اقدام وحشیانه صهیونیست ها از سوی دانشگاهیان

دانشگاهیان این اقدام وحشیانه صهیونیست ها را به شدت محکوم کردند

سازمان بسیچ معلمان کشور در بیانیه ای اقدام اخیر صهیونیست ها در حمله به کنسولگری ایران را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و پرورش و دانشگاه علم و صنعت خبرگزاری تینو مدرن، سازمان بسیج معلمان این کشور در بیانیه ای در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه گفت: بدون تردید ، دشمن صهیونیست. از ترس پرداخت بهای سنگین این جنایت منتظر انتقام سنگین جبهه مقاومت می ماند، لرزان و نگران به صاحبانش تکیه می کند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به نام خدا

«در میان مومنان افراد صالحی هستند و ما از آن خداییم، زیرا در میان آنان من داور محبت هستم و در میان آنان صبر می کنم و تغییر می کنیم».

در میان مومنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند. برخی از آنها توافق خود را به پایان رساندند (و در راه شربت شهادت نوشیدند)، برخی دیگر منتظرند; و هرگز قرارداد خود را تغییر ندادند. (پارتی/23)

در 178 روز کشتار بیشمار که در اقدامی جنایتکارانه و خلاف تمامی قوانین و توافقات بین المللی موجب شهادت و مجروح شدن حدود 110 هزار نفر از مردم مظلوم و قدرتمند غزه، رژیم غیرقانونی و گرگ های صهیونیست شد. به ویژه در کنگره سال 61 به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد که منجر به شهادت 7 مستشار نظامی کشورمان از جمله فرمانده سرافراز جبهه مقاومت سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی شد.

بدون شک این اقدامات ظالمانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی نشان از پذیرش شکست میدانی از سوی گروه های جهادی مقاومت به ویژه حماس، جهاد اسلامی، حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق و سایر کشورهای اسلامی است. وقتی سران رژیم اشغالگر قدس خود را در بیابان می بینند و می بینند که از یک سو به دلیل افزایش خشم و نفرت مردم، ادامه کشتار وحشیانه آنها غیرممکن است. با فرا رسیدن روز جهانی قدس، جهان قوی تر می شود و همچنین انتظار دارند که حمایت کشورهای غربی به ویژه کشورهای آمریکایی از پذیرش قطعنامه 2728 شورای امنیت بین المللی کاهش یابد و درگیری هایی که نپذیرفته اند. افزایش دادن. آنها برکناری اعضای کابینه نتانیاهو و پذیرش آتش بس را تسلیم موفقیت مردم غزه و جبهه مقاومت می دانند. پیروزی ای که قطعاً موجب شادی ملت مقاوم ایران و شاهد تسریع زندگی ننگین رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بی شک دشمن صهیونیستی از ترس پرداخت بهای سنگین این جنایت منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت خواهد ماند و سردرگم و نگران به دنبال اربابان خود می گردد.

لذا تشکل معلمان و جامعه دانشگاههای کشور، معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی علیرغم محکومیت شدید این اقدام وحشیانه، شهادت غیور مردان مقاومت و دوستان صادق حاج قاسم به دست رژیم کودک کش صهیونیستی. در سالروز شهادت مولی المحدین امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) در جمع روحانی عصر حضرت. بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و جانشین ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) به ملت شریف ایران، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دلاور مردان مقاومت و خانواده بزرگوارشان تبریک و تهنیت عرض می نماییم. آزادی مردان جهان و ملت های مسلمان در کنار مردم شریف. جمهوری اسلامی ایران، روز قدس امسال نقطه عطفی باشکوه و حماسی در تاریخ حمایت از فلسطین و آرمان شریف قدس برای شادی روح شهدای والامقام به ویژه این شهدای عزیز و امام شهیدان خواهد بود.

خداوند از او راضی باشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محکومیت شدیدالحن اقدام وحشیانه صهیونیست ها از سوی دانشگاهیان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محکومیت شدیدالحن اقدام وحشیانه صهیونیست ها از سوی دانشگاهیان"، کلیک کنید.