محور‌های فعالیت مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید

در جلسه مدیران ورزش و تربیت بدنی استان ها مشخص شد؛

فعالیت های مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید

امیر عباس لشگری تمرینات، اتفاقات و درآمدزایی از فعالیت های اصلی مرکز ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید را ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، عباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در سومین نشست مدیران ورزش و تربیت بدنی استان ها در سال تحصیلی جدید، اهم فعالیت ها را بررسی کرد. مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحقیق جدید را تشریح کرد. دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما.

امروز سومین نشست مدیران ورزشی و بدنی استان های دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما در هتل فرهیختگان واحد تهران مرکز آغاز به کار کرد.

فعالیت های مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی 2 روزه، آموزش، رویدادها و درآمدزایی را عمده کار و فعالیت این مرکز در سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

امیر عباس لشگری به اهمیت استعدادیابی و تربیت نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: به دلیل ارتباط حرفه ای مرکز ورزشی و بدنی دانشگاه آزاد و معاون آموزشی معاونت آموزشی و فنی دانشگاه آزاد اسلامی است. دانشگاه در سال تحصیلی جدید برنامه های ورزشی متنوعی برای دانش آموزان مدارس سما برگزار می شود.

فعالیت های مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید

وی توسعه ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سلامت جسمی و روحی دانشجویان، دانشجویان و اعضای هیات علمی و غیر علمی این دانشگاه مهمترین وظیفه ماست و لازمه مدیران ورزشی در مهم ترین سطح ورزش باشند. و تربیت بدنی در استان های دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما باید در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

فعالیت های مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید

این نشست با حضور محمدعلی نادی خوراسگانی، معاون آموزشی و فنی دانشگاه آزاد اسلامی و بیش از 60 نفر از مدیران ورزشی و فیزیکی استان های دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما برگزار شد سال تحصیلی و میزبانان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محور‌های فعالیت مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محور‌های فعالیت مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید"، کلیک کنید.