متا و گوگل محتوای مربوط به سقط جنین را حذف می کنند

متا و گوگل محتوای مرتبط با سقط جنین را حذف می کنند

پلتفرم های متا و گوگل محتوای حاوی اطلاعات گمراه کننده درباره بارداری و تشویق به سقط جنین را ممنوع کردند.

به گزارش خبر علم و فناوری تینو مدرن که بر اساس گاردین تهیه شده است، پست های مرتبط با ترویج سقط جنین و پیشگیری از بارداری از پلتفرم های متا و گوگل حذف می شود.

بر اساس این گزارش، در حالی که متا و گوگل سقط جنین و پیشگیری از بارداری را حذف می کنند، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا در حال انتشار اطلاعات نادرست در مورد سلامت باروری هستند که متا و گوگل آن را پوشش نمی دهند. .

خدمات بین المللی سقط جنین و پیشگیری از بارداری: MSI (MSI Reproductive Choices) و مرکز مبارزه با نفرت دیجیتال (مرکز مبارزه با نفرت دیجیتال) دو سازمانی هستند که تبلیغات و اطلاعات آنها ممنوع و از Google و Meta حذف شده اند.

مشخص شد که محتوای تبلیغاتی MSI در مورد بارداری مغایر با دستورالعمل های انجمن گوگل بوده و حذف شده است، و تبلیغات فیس بوک در مورد دستگاه های داخل رحمی برای پیشگیری از بارداری (IUD) و سایر روش ها برای فراتشخیص ممنوع شد.

رایان دانیلز، سخنگوی متا گفت: “پست هایی که خدمات مراقبت های بهداشتی دوران بارداری را تبلیغ می کنند، و همچنین بحث ها و بحث های پیرامون آنها مجاز است. محتوای مربوط به سلامت باروری باید با دستورالعمل های ما، از جمله در قوانین ما در مورد داروهای تجویزی و تبلیغاتی که سلامت باروری را ارتقا می دهد، مطابقت داشته باشد. محصولات یا خدمات و فقط برای افراد بالای 18 سال در نظر گرفته شده است. ما تبلیغات یا محتوایی را که حاوی اطلاعات نادرست است یا افراد را گمراه می کند ممنوع می کنیم.”

سپتامبر گذشته، سقط جنین در بسیاری از ایالت های آمریکا غیرقانونی شد و اکنون فقط در مکزیکو سیتی و یازده ایالت دیگر قانونی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متا و گوگل محتوای مربوط به سقط جنین را حذف می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متا و گوگل محتوای مربوط به سقط جنین را حذف می کنند"، کلیک کنید.