مایک پنس: نمی توانم با وجدانی آسوده از ترامپ حمایت کنم

مایک پنس: نمی توانم با وجدانی آسوده از ترامپ حمایت کنم

به گزارش تینو مدرن، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، می گوید که نمی تواند با وجدانی آسوده از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 حمایت کند.

پنس در سال های 2016 و 2020 معاون ترامپ بود و در ادامه به طور مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 اعلام نامزدی و سپس در اکتبر 2023 ستاد انتخاباتی خود را تعلیق کرد و انصراف داد.

به نقل از تینو مدرن، معاون رییس جمهور سابق آمریکا در گفت وگو با فاکس نیوز گفت: نباید تعجبی داشته باشد که امسال از دونالد ترامپ حمایت نکنم.

وی تاکید کرد: ببینید، به سابقه و کارنامه دولتی مان به شدت افتخار می کنم. آن دوران، در کارنامه محافظه کاران دوره ای بود که آمریکا شکوفاتر و امن تر شد و محافظه کاران در دادگاه ها منصوب شدند و جهان در صلح و آرامش بیشتری بود. با این حال، در جریان نامزدی ام برای انتخابات، آشکارا اعلام کردم که بر سر برخی موضوعات با ترامپ اختلاف نظر شدیدی دارم.

پنس اضافه کرد: دونالد ترامپ در مجموعه ای از مسایل سیاستی متضاد با سیاست محافظه کاران را دنبال می کند و به همین دلیل نمی توانم با وجدانی آسوده از او در انتخابات امسال حمایت کنم.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مایک پنس: نمی توانم با وجدانی آسوده از ترامپ حمایت کنم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مایک پنس: نمی توانم با وجدانی آسوده از ترامپ حمایت کنم"، کلیک کنید.