ماجرای شلیک پلیس به «آرزو بدری» به روایت خبرگزاری آنلاین تینو مدرن

ماجرای شلیک پلیس به «آرزو بدری» به روایت خبرگزاری آنلاین تینو مدرن

به گزارش تینو مدرن، ماجرای مجروح شدن زنی اهل شهرستان نور در اجرای طرح پیشگیری از سرقت توسط رسانه های ضد انقلاب منتشر شد.

بررسی های خبرنگار آنلاین تینو مدرن در مازندران حاکی از آن است که این حادثه ساعت 23 روز دوم مردادماه در حالی رخ داده که نیروهای پلیس در ساعات پایانی شب به دنبال طرحی برای جلوگیری از سرقت بودند بیانیه اما یک کارشناس حقوقی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین تینو مدرن گفت: جلوگیری از لباس پوشیدن پلیس غیرممکن است. حجابی که اساساً توانایی تشخیص زمانی را ندارد که خودرویی با «شتاب» در بزرگراه اصلی بین شهری از پارک نور به سمت محمودآباد با «پنجره دودی» و «هوای تاریک» حرکت کند. ماموران پلیس آگاهی خودروی سواری پراید به شیشه های رنگی مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند، اما راننده بدون اطاعت از دستورات پلیس و علائم هشدار دهنده از جمله چراغ راهنما و آژیر خودرو پلیس برای جلوگیری از حرکت این خودرو اقدام به فرار کرد موفقیت آمیز نبود و در نهایت بر اساس قانون بکارگیری سلاح، نیروهای امنیتی برای توقف آن به سمت خودرو تیراندازی کردند.

اطلاعات به دست آمده از خبرنگار آنلاین تینو مدرن در مازندران حاکی از آن است که در این تعقیب و گریز پلیس سه گلوله به سمت لاستیک این اتوبوس شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از 2 سرنشین اتوبوس (خانم ارزو بدری) برخورد کرده و مجروح شده است. پس از اطلاع نیروهای انتظامی از مجروح شدن خانم بدری، وی بلافاصله به بیمارستان نور، سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری و در نهایت به یکی از بیمارستان های تهران برای درمان بهتر منتقل شد. از پارک جنگلی به سمت خیابان اصلی محمود آباد می رفتم، با پلیس و دستور توقف پلیس مواجه شدم، اما اشتباه من این بود که بر اساس قانون، مأموران پلیس می توانند به سمت خودروهایی که از توقف خودداری می کنند، شلیک کنند یک گزارش در سال 2020 ادعا کرد: “تخمین زده می شود که سالانه نزدیک به 1200 نفر توسط پلیس در ایالات متحده کشته می شوند.”

00:57

3 مگابایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماجرای شلیک پلیس به «آرزو بدری» به روایت خبرگزاری آنلاین تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماجرای شلیک پلیس به «آرزو بدری» به روایت خبرگزاری آنلاین تینو مدرن"، کلیک کنید.