لزوم سرعت بخشی بر روند اجرای پروژه لندفیل سراوان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، محمدرضا احمدی سنگری در حاشیه این بازدید دفن زباله سروان گفت رانندگی کردن خبرنگار تینو مدرن به مشکلات طولانی مدت باقیمانده ها در این منطقه اشاره کرد و اعلام کرد: از روز اول ورود به مجلس بحث ساماندهی جاماندگان سراوان در دستور کار قرار گرفت چرا که این مشکل فقط برای شهرستان سراوان نیست. رشت. اما برای کل استان گیلان و حتی دریاچه انزلی و دریای خزر خطرناک هستند.

احمدی با بیان اینکه موضوع زباله های سراوان حدود 52 بار توسط وی در شورا مطرح شده است، گفت: سراوان دیگر ظرفیت پذیرش زباله های جدید را ندارد بنابراین باید با کار فوری و فوری این مشکل حل شود.

احمدی در ادامه سخنان خود به وعده های دولت پرداخت و گفت: اواخر سال 1401 وعده داده شد که زباله به این مکان نمی رسد اما باز هم 17 شهر زباله های خود را به اینجا می آورند که باید جلوی این روند را بگیریم.

وی اما با تقدیر از زحمات دولت قبل تصریح کرد: با وجود اینکه کارهایی انجام شده اما همچنان نیازمند پیگیری جدی هستیم.

لزوم تسریع در اجرای پروژه های کشاورزی

احمدی به مشکلات موجود در حوزه مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی وجود شیرهای سرریز و حوضچه های جمع آوری زباله است که تاثیر زیادی بر منابع آب زیرزمینی دارد و باید از تکرار اشتباهات گذشته خودداری کنیم. و اجازه ندهید این منابع از بین برود.” ارزش ریسک کردن را دارد.

احمدی، لزوم تسریع در روند اجرای پروژه دفن زباله سراوان بر آن تاکید کرد و گفت: باید پروژه های تصفیه خانه ها به سرعت به پایان برسد، به همین دلیل باید این کار را به یک متخصص و متخصص سپرد تا نتیجه خوبی بگیرد، زیرا شروع درست منجر به کاهش آلودگی و کاهش آلودگی می شود. محدودیت زباله

وی همچنین از کار و اقدامات شهرداری در زمینه محدودسازی پسماند قدردانی کرد و گفت: این اقدام نشان از اراده جدی برای رفع مشکلات دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم سرعت بخشی بر روند اجرای پروژه لندفیل سراوان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم سرعت بخشی بر روند اجرای پروژه لندفیل سراوان – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.