لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب

لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب

رییس جمهور با بیان اینکه موضوع حیا و حجاب یک وظیفه شرعی، قانونی و سیاسی است که تمامی نهادهای فرهنگی، اجتماعی، اداری و قضایی کشور که بر اساس قانون مصوب کرده اند به آن گوش فرا نمی دهند. در این زمینه وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد.

به گزارش تینو مدرن، سید ابراهیم رییسی عصر یکشنبه در جلسه هییت دولت از دستاوردها و برکات بی شمار چهار دهه فعالیت سپاه پاسداران در عرصه های نظامی و نظامی تجلیل شد. حوزه های امنیتی، مردم را در مشکلات و سازندگی کشور یاری رساند و گفت: پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با مدیریت عالی رهبری معظم انقلاب علاوه بر اصلاح امنیت، اقتدار و بلا. امید مردم و کشور مایه خوشحالی و امید ملت های مسلمان و آزاده جهان نیز بوده است که مجازات اخیر رژیم قاتل و کودک کش صهیونیستی یکی از نشانه های این اقتدار بود. مورد استقبال قرار گرفت. توسط ملت های جهان و ضعف و ضعف این رژیم جانی را آشکار کرد.

رییس جمهور همچنین همکاری و هماهنگی میدانی، دیپلماسی و ارتباطی را از ویژگی های بارز عملیات وعده واقعی در عملیات و اجرای کشور خواند و گفت: همکاری و هماهنگی نیروهای مسلح. ، وزارت امور خارجه و رسانه ملی اعتماد و امید را در جامعه تقویت می کند و قابل ارزیابی است.

رییسی در بخشی دیگر از سخنان خود در جلسه امروز جامعه حجاب تصریح کرد: موضوع اقف و حجاب یک تکلیف شرعی، قانونی و سیاسی است که تمامی ادارات فرهنگی، اجتماعی، اداری و قضایی کشور باید به آن عمل کنند. در قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی در این زمینه پیش بینی شده است که بر اساس تصمیمات این قانون بر درخواست انجام وظایف محوله تمرکز شود.

رییس جمهور با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره وظایف دولت و قوه قضاییه در مورد گمرک و حجاب، تصریح کرد: امروز امید مردم شرعا و شرعا این است که توجه کنید طبق قانون برای حفظ حقوق مردم و کرامت انسانی افراد جامعه باید تمامی بخشهای اداری در تمامی ادارات دولتی در این زمینه پیشتاز باشند.

این مقام مسیول همچنین از آمادگی به موقع و حضور وزیر کشور در محل حوادث طبیعی و پیگیری برای رفع مشکلات حادثه دیدگان قدردانی کرد.

در جلسه امروز هیات دولت آقایان یوسف نوری و ابوطالب شفقت از هیات دولت برای انتصاب استاندار مازندران و لرستان رای اعتماد گرفتند.

وزیر نیرو در ابتدای این جلسه در گزارشی جامع از میزان بارندگی، وضعیت منابع آبی و سدهای کشور از رکورد 190 میلی متری بارندگی و افزایش 5 درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد. و گفت: در فروردین ماه 60 درصد بارندگی در مناطق مختلف به ثبت رسیده است. کشور بیش از حد متوسط است و کاهش 15 درصدی بارندگی نسبت به حد نرمال در تهران با ورود سامانه بارشی در آینده جبران خواهد شد. روزها

محرابیان پراکندگی خوب در کشور را یکی از ویژگی های بارندگی های اخیر برشمرد و به نقش اقدامات زیربنایی دولت از ساخت سدها و سدها و اطلاع رسانی دقیق از رسانه ملی اشاره کرد. وی خسارات سیل اخیر در جنوب شرق کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داد و گفت: میزان بارندگی در کشور ما به ویژه در جنوب شرق کشور بسیار بیشتر از برخی کشورهای همسایه بود اما خوشبختانه. با توجه به اقدامات و پیش بینی ها و همچنین آمادگی به موقع استاندار، وزیر کشور و نقش نیروهای مسلح، هلال احمر و اطلاع رسانی دقیق و به موقع، بر اساس اعلام رسانه ملی، تعداد تلفات جانی مناطق جنوبی کشور بسیار کمتر از کشورهای همسایه بود.

در ادامه جلسه امروز شورای دولت، رییس سازمان برنامه و بودجه از کاهش 30 درصدی تورم سالانه خبر داد و به این کانال گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار که روز گذشته منتشر شد روند تورم همچنان در حال کاهش است بنابراین نقطه به نقطه تورم به 31 درصد رسیده و به سمت کانال 20 درصد می رود و تورم 12 ماهه به 38.8 درصد رسیده است که به معنای ورود به کانال 30 درصد است.

منظور ابراز امیدواری کرد: با تداوم سیاست های منظم دولت از نظر پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه، این روند ادامه داشته باشد و تورم 12 ماهه به 20 درصد کاهش یابد. پایان سال 2019.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب"، کلیک کنید.