لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرد

لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرد

وزارت امور خارجه لبنان از حملات سایبری رژیم صهیونیستی علیه سیستم حمل و نقل این کشور به شورای امنیت و سازمان ملل شکایت کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تینو مدرن از المیادین، وزارت امور خارجه لبنان از طریق نمایندگی دائمی خود در نیویورک، پرونده ای را علیه رژیم صهیونیستی در شورای امنیت تنظیم کرده است. و سازمان ملل انجام داد

وزارت امور خارجه لبنان در نامه شکایت خود به کشورهای عضو شورای امنیت اعلام کرد: حمله سایبری رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم می کند. این نقض‌ها تهدیدی جدی برای ارائه خدمات پروازی و امنیت و سلامت شبکه‌های ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی هستند.

وزارت امور خارجه لبنان خواستار اتخاذ تدابیر فنی لازم برای توقف این حملات و کمک به بیروت برای تضمین عملکرد شبکه های ارتباطی این کشور شد.

پیش از این وزارت ارتباطات لبنان از وجود یک منبع تداخلی در شمال سرزمین های اشغالی برای کاهش دقت سیستم های جی پی اس در لبنان خبر داده بود که تاثیر منفی بر روند حمل و نقل در این کشور دارد.

لبنان اعلام کرده است که این حملات جنگ سایبری محسوب می شود و نقض آشکار قوانین بین المللی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرد"، کلیک کنید.