قرعه احتمالی سخت برای استقلال در لیگ نخبگان آسیا

قرعه احتمالی سخت برای استقلال در لیگ نخبگان آسیا

تینو مدرن:

در صورت پیروزی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات مقابل الخرافه قطر، تکلیف استقلال در مرحله گروهی لیگ برتر آسیا سخت می شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه 5 مردادماه قرعه کشی لیگ الیت و لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند و استقلال تهران و پرسپولیس در لیگ برتر و تراکتور و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. مخالفان

طبق آمار اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، استقلال در رده دوم قرار دارد و از آنجایی که تیم های یک کشور نمی توانند با یکدیگر رقابت کنند، دیدار استقلال و الهلال عربستان امروز مشخص شد آسیا است. لیگ پلی آف بین دو تیم الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات مشخص می شود. اگر یاران سردار آزمون در تیم شباب الاهلی بتوانند رقیب قدرتمند قطری خود را شکست دهند و با توجه به اینکه تیم العین امارات نیز در رده اول قرار دارد و نمی تواند به مصاف شباب الاهلی برود، به مصاف استقلال می رود و به مصاف الاهلی می رود. آین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا (در فصل گذشته) مشخص خواهد شد.

در صورت پیروزی شباب الاهلی در مرحله پلی آف، کار استقلال در مرحله گروهی لیگ برتر آسیا سخت می شود و شاگردان جواد نکنام باید به مصاف دو غول آسیا الهلال عربستان و العین بروند. . امارات متحده عربی که مقابل این دو حریف پیروز خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قرعه احتمالی سخت برای استقلال در لیگ نخبگان آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قرعه احتمالی سخت برای استقلال در لیگ نخبگان آسیا"، کلیک کنید.