«قدم‌هایش» در کتابفروشی‌ها/تازه ترین اثر مهدوی نشر جمکران

«قدم‌هایش» در کتابفروشی‌ها/تازه ترین اثر مهدوی نشر جمکران

جدیدترین کتاب انتشارات جمکران مهدوی به نام «قدامحیسا» نوشته محمدحسن شنگی کتابی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، «قدم حیش» کتابی است درباره امام زمان (عج) که به روایتی شاعرانه، تکان دهنده و ادبی از سوی منتظران روایت شده است. برای رفتنش همزمان زمان ساده و قابل فهم

کتابی که هر حدیث و دعا و شرحی در مورد امام عصر (عج) توسط بزرگان دین نوشته شده است تا همه آن را بخوانند و امام خود را بشناسند.

این کتاب به پنج بخش تقسیم شده است. بخش اول: پروردگار زمان، روی زمین (تولد منجی)، قسمت دوم: کور، کر و تاریک (عصر غیبت)، قسمت سوم: او آماده است و ما نیستیم (باید کاری انجام دهیم). : خوشا به حالش که در این اشک ها شک نمی کرد (یادداشت های خروجی)، فصل پنجم: بهار با گل می آید (می آید) کتابی منسجم و خواندنی به نام «گام ها» نوشته محمد حسن شهنگی. در 103 صفحه و با قیمت 75 هزار تومان به تازگی توسط انتشارات جمکاران منتشر شده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم: بیرون سرداب، طوفان آن را احاطه کرده است. چاره ای جز پرتاب شدن از زمان و مکان وجود نداشت. جایی که دست مریض به او نمی رسد. برای تمام سنین موقتاً خارج است. سمره نام و رمز شب برای غلبه بر این وضعیت غیرمنتظره است. سردار سردب مشکل سلامتی مردم بریده شده و درمان در راه است… این بار تا رستم نیاید سهرابان نمی میرد. هنگامی که آن راز پنهان آشکار شود، شفا خواهد آمد. او که بیاید معجزه ای رخ می دهد و در چشمان آبی تیزش شکوه حضورش خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«قدم‌هایش» در کتابفروشی‌ها/تازه ترین اثر مهدوی نشر جمکران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«قدم‌هایش» در کتابفروشی‌ها/تازه ترین اثر مهدوی نشر جمکران"، کلیک کنید.